Зоосервіс як бізнес ідея

Домашні вихованці "напрокат"
   Бізнес-ідея полягає в тому, щоб надавати клієнтам можливість брати домашніх тварин в короткострокову оренду, перш ніж вони приймуть рішення його купити. Мова йде, в основному, про собак всіх мастей і розмірів. Навіть, у випадку, якщо клієнт відмовиться від подальшої покупки щеняти, за його оренду (як мінімум на годину) він заплатити зобов'язаний. Як виявляє практика подібних починань, покупці, взявши одного разу цуценя додому, вкрай рідко віддають його назад - а переважно набувають його за звичайною вартістю (виплачуючи продавцю, таким чином, ціну первісної оренди "бонусом").
   Вартість оренди цуценя може становити від 50 гривень за годину і від 100 гривень в день. Найбільш прийнятний термін оренди, на якому варто наполягати підприємцям - три дні, за цей час можна визначити, чи підходить характер цуценя їх новим господарям.
Служба пошуку зниклих домашніх улюбленців
   У разі пропажі домашнього улюбленця ваш сервісний центр створює оголошення і постери з фотографією тварини і його детальним описом. Після чого дані про пропажу розсилаються всіляким адресантам: ветеринарним клінікам, грумер, собачим притулкам, зоомагазинах, поліцейських дільниць, а також фондам добровольців, які допомагають у пошуках зниклого тварини. Розсилка оголошення відбувається по електронній пошті, факсу, експрес поштою протягом 24 годин .Працівниками служби також проводяться польові дослідження: спілкування з жителями району, де пропала тварина, розклеювання оголошень по місцевих магазинах та іншим громадським місцям в районі. Послуги служби пошуку тварин платні для господарів, ціна питання залежить від кількості контактів.
Виготовлення одягу та різних аксесуарів для тварин
   Для відкриття "зооателье", необхідно орендувати два приміщення під майстерню і салон - неодмінно в центрі мегаполісу, адже гламурна публіка (основна цільова аудиторія продукції) у віддалений район не поїде. Співробітників в ательє потрібно небагато: - дизайнер-конструктор, дві швачки і продавець-консультант. Шити ательє можуть самі різні речі для тварин - зимові комбінезони на хутрі і в'язані шати, парадний одяг, одяг для вагітних самок, а також високохудожні затишні килимки, підстилки, "гніздечка". Для клієнтів преміум-класу "зоо-одяг" прикрашають стразами від Сваровські та навіть шиють з тканин кращих модних будинків.
   Якщо розглядати бюджетний варіант бізнесу, в якості майстерні відмінно може послужити і одна з кімнат вашої квартири.
Розведення тварин - топ-три по рентабельності
   Однією з найбільш перспективних бізнес ідей у ​​цьому сегменті є розведення шиншил, яких можна продавати не тільки хутряним фабрикам, але і здавати в зоомагазин (вибір для більш гуманних бізнесменів). Перевага розведення цих звірків полягає у високій рентабельності, адже їх вартість реалізації шиншили коливається в діапазоні 700 - 2000 гривень, у той час як витрати на одну особину мінімальні (витрата корму в п'ять разів менша, ніж для кролів). До того ж розмір шиншили в 2-3 рази менше, ніж того ж кролика, що дозволяє підприємцю економити на оренді приміщення та клітин. Одна самочка шиншили приносить близько 3-5 дитинчат в рік, таким чином, починаючи з 10 особин за рік можна досягти популяції в 50 шиншил.Можна зайнятися і розведенням більш традиційних домашніх улюбленців, наприклад, чихуахуа і той-тер'єрів ("кишенькові собаки"). Ці собачки характеризуються малими розмірами (їх вага коливається в районі від 200 грам до 2 кілограм), відповідно, займають мало місця і мало їдять. А вартість цуценя таких порід досягає 8000 гривень, попит на них є й у самих елітних верств суспільства.
   Високорентабельним - у розрахунку на елітних покупців - є і масове розведення великих і красивих акваріумних риб, а саме, роду дискус, чиї розміри досягають 20 сантиметрів. Вони відрізняються яскравими забарвленнями, що, звичайно ж, приваблює покупців, зокрема, дітей. Вартість двомісячного дискуса починається від 100 гривень, а однорічного - від 800 гривень. Більш рідкісні породи дискус, такі, як "голубина кров", відповідно, коштують ще дорожче - 4000 гривень. Рентабельність їх розведення помітно перевищує рентабельність розведення гуппі, неонів, мечоносців та інших мініатюрних акваріумних риб.
   Існують і недоліки в цьому бізнесі - необхідно мати, мінімум, два досить великих акваріума (один для утримання риб, обсягами до 400 літрів, а другий для розведення - до 100 літрів). Самка під час нересту відкладає від 60 до 600 ікринок. Утримувати таку кількість мальків в одному акваріумі неможливо, - відповідно, рибок потрібно періодично реалізовувати. Якщо ви вважаєте, що догляд за акваріумом це досить клопітка справа, то ви сильно помиляєтеся. Завдяки сучасній техніці: фільтрам, обігрівачам, компресорів, таймерам освітлення, цей процес стає менш трудомістким - але й більш капіталомістким.