Дитячі магазини - вічний бізнес!

   У бізнесі існує дві сфери, які забезпечують постійні доходи: дитячі товари і похоронні послуги. Ні на першому, ні на другому особливо не економиш. Сьогодні поговоримо про бізнес на дитячих речах і товарах.

   Діти - це квіти життя, які необхідно постійно фінансово поливати: нові черевики починають тиснути мало не через тиждень, брюки стрімко перетворюються в шорти, а однією пірамідкою дитя не буде тішитися до повноліття. Всі батьки (матері особливо) незалежно від доходів та соціального становища роблять дитячі обновки, купують ласощі, книжки та іграшки. Святим батьківським почуттям цинічно користуються продавці дитячих товарів, адже задоволення дитячих потреб служить відмінною основою для того, щоб створити свій бізнес з нуля в Україні, та й у будь-якій іншій країні.
   У країні з'являється все більше магазинів, павільйонів та павільйончиків, що затягають в свої мережі люблячих батьків. Витрати на дитину починаються задовго до його появи на світ. Треба купити ліжечко і коляску, а то й усю обстановку дитячої кімнати. І ще по дрібниці: конверт на виписку, ковдри і пелюшки, соски, пляшечки, підгузники, повзунки, дитячу косметику, перші іграшки. Не завадять також радіоняня, підігрівач пляшечок і стерилізатор. На все необхідне піде не менше $ 1,5 тис, верхньої цінової межі не існує.
   З кожним місяцем витрати тільки зростають. До радості виробників і продавців, окремі категорії дитячих товарів практично не схильні до коливань попиту. Наприклад, від замінників грудного молока споживачів не змусять відмовитися ніякі кризи і інфляції.