Умовно квітковий бізнес можна розділити на такі категорії:
1. Відносно невеликі квіткові павільйони, розташовані в центрі міста, біля зупинок громадського транспорту, біля входу в метро.
2. Маленькі квіткові магазинчики, що розташовуються в людних місцях і торгових центрах.
3. Квіткові бутіки та салони квітів класу "люкс", що розташовуються у відносно дорогих торгових центрах - відрізняються високою вартістю продаваних квітів, дорожнечею упаковки, а й високим "статусом ексклюзивності". Такий магазин більшою мірою розрахований на заможних VIP-клієнтів.
4. Інтернет-магазини, що спеціалізуються на продажу квітів.
Перед тим як відкрити квітковий магазин необхідно вибрати напрямок розвитку бізнесу. Якщо досвіду і грошей на старті замало, краще всього почати з невеликого намету, розташованого в центрі населеного пункту.
Не варто забувати про те, що квіти - товар швидкопсувний, тому на перших порах замовляйте квіти невеликими партіями, які ви гарантовано продасте. Тільки після того, як ви "помацали" цей ринок і зможете хоча б приблизно уявити собі обсяги потенційних продажів, можна починати збільшувати обсяги закупівлі. І все одно робити це треба поступово.
Щоб створити квітковий бізнес з нуля Вам будуть потрібні відносно невеликі початкові вкладення - близько 8000 доларів. При цьому бізнес відрізняється швидкою окупністю, термін якої для невеликого павільйону не перевищує одного року. Якщо є плани відкриття не просто павільйону, а повноцінного магазину, то варто пам'ятати про те, що торгівля в спеціалізованому квітковому магазині йде не так жваво, як в павільйоні, проте в нього завжди можна залучити постійних покупців, розширивши асортимент за рахунок рослинних горщиків, добрив, засобів догляду за рослинами і упаковки.