Як створити інтернет-сервіс з нуля і зробити його популярним

 
Як створити інтернет-сервіс з нуля
 Підприємець, який мріє створити успішний і затребуваний сервіс, повинен враховувати багато факторів. Перш за все необхідно знайти свою нішу.
   І тут є свої обов'язкові умови:

  • Ніша, яку ви збираєтеся зайняти, повинна вам подобатися. Це обов'язкова умова. Якщо той чи інший ринок не до душі, краще і не починати там працювати.
  • Одного ентузіазму недостатньо: потрібно розуміти принципи, за якими функціонує конкретний ринок, і бажано мати досвід роботи на ньому.
  • Ваш продукт повинен легко масштабуваться. Тобто, кращий ринок - широкий, зростаючий і перспективний. Але якщо говорити про стартапи, то варто починати проект і тестувати його на вузькоцільовому ринку.
  • В ідеалі ніша повинна поєднувати в собі великі фінансові потоки і помірну конкуренцію, що на практиці зустрічається рідко. Але все ж варто пошукати, адже продукт буде потенційно успішним саме на такому ринку.



   Чого хоче споживач? Вкрай ризиковано виводити продукт на ринок без попереднього аналізу аудиторії та її потреб. Найпростіший спосіб вивчити ринок, який не вимагає фінансових витрат - своєрідне тестування продукту на своєму оточенні і отримання фідбека від нього.
   Таке маркетингове опитування будується на реальному досвіді ваших колег, друзів і знайомих - що вони люблять, чому віддають перевагу, як ставляться до того чи іншого продукту. Але тут важливо враховувати, наскільки ваше оточення перегукується з цільовою аудиторією майбутнього продукту.
   Якщо з цим все в порядку, то на основі фідбеку можна покращувати прототип і займатися його запуском.
   Якщо мова йде про онлайн-сервіс, можна створити демонстраційний сайт і зробити розсилку серед лідерів думок в даній області. Це дасть додатковий фідбек і розуміння того, в якому напрямку варто рухатися далі.
   Бойовий арсенал: що потрібно для запуску сервісу. У будь-якій справі важлива команда, а команда потребує управління і натхнення.
  Лідеру важливо розуміти бізнес-процеси і вміти управляти ними, мати так звану "підприємницьку жилку". Фаундер може не володіти достатнім досвідом, але наявність вроджених управлінських навичок цілком здатна компенсувати недосвідченість, принаймні на перших порах. Також важливо, щоб у керівника було постійне бажання рости і розвиватися - без амбіцій бізнес не побудуєш.
   Потенційно успішний проект тримається на трьох китах - продукт, маркетинг і дизайн. Додатково до всіх особистих якостей, засновник повинен бути професіоналом хоча б в одній з цих областей: так він краще залучений у внутрішні процеси і більш ефективно управляє людьми, які генерують ідеї, програмне забезпечення або створюють інтерфейс. Коли команда зібрана і працює злагоджено, виникає питання про тестування продукту і відповідних фінансових витратах.
   Гроші на підготовчому етапі теж відіграють важливу роль і є одним з двигунів продукту. Зрозуміло, на початковому етапі, крім високих витрат, існують і високі ризики, однак, як показує практика, хороша команда компенсує і те, і інше.
   Як заявити про себе. Маркетингова стратегія залежить від того, які цілі ставить перед собою команда і якими фінансовими можливостями вона володіє. Пілотного проекту в тестуванні бізнес-моделі найкраще допоможе контекстна реклама - AdWords, Яндекс, соціальні мережі і медійна мережа Google.
   Ці інструменти мають найшвидшу віддачу. На наступних етапах успішний досвід найкраще фіксувати у вигляді SEO, поступово нарощуючи його використання, оскільки з його допомогою можна залучити клієнтів з набагато меншими витратами. Особливо якщо врахувати, що регулярна контекстна реклама - задоволення досить дороге.
   Зараз особливої ​​популярності має контент-маркетинг, просування якісної та цікавої інформації коштує відносно недорого, але дає хороший "вірусний" ефект.
   Що стосується позиціонування, то головне, що потрібно пам'ятати - користувач повинен знати, що саме ваш сервіс вирішить його проблему краще і швидше, ніж інші аналогічні продукти.
   У гонитві за простотою. Зараз з'являється все більше нових сервісів, спрямованих на те, щоб зробити життя людей простіше. Месенджери, розумні будинки, штучний інтелект, геолокація - це далеко не повний їх перелік.
   Набирає обертів також віртуальна реальність: все, що оперативно збирає, агрегує, генерує інформацію і в готовому вигляді передає її споживачеві. У руслі цих трендів і варто шукати нішу, якщо ви хочете йти в ногу з часом і успішно розвивати свій продукт в майбутньому.
   Він повинен робити реальність навколо користувача доступнішою і зрозумілішою, і не в п'ять кліків - а в один.