Бізнес на волоссі

   Той бізнес, про який піде мова в цій статті почався не в нашому і навіть не в минулому столітті, ще класик світової літератури Гі де Мопассан у своїй сентиментальною новелі «Волосся» згадав про такий вид заробітку. Моє знайомство з «бізнесом на волоссі» почалося років десять тому, коли я побачила на стовпі, надруковане великими літерами оголошення «Приймається натуральне волосся». 
   Спочатку воно мене не зацікавило, просто відклалося в пам'яті, що є люди, які можуть заплатити гроші за мою розкішну косу. Але через півроку ситуація склалася так, що в родині почалися серйозні фінансові труднощі і тоді я згадала про це оголошення.
Я звернулася в перукарню, у якій півроку тому підприємці брали волосся, мені дали телефон приймальників і пояснили, що великих грошей за свою розкішну косу я не отримаю, але вибору не було, гроші потрібні були терміново. Я зателефонувала за вказаним номером телефону. Як пізніше з'ясувалося, купують підприємці волосся, для того, щоб потім перепродати їх за більш високу плату людям, які виготовляють натуральні перуки, вартість яких була і в той час, і сьогодні достатньо висока. Минуло ще кілька років, моє волосся відросло, і я знову вирішила їх зістригти і отримати оплату. 
   Великого статку на відрощуванні і здачі волосся не заробиш, вони ростуть досить повільно, в кращому випадку ви будете зістригати їх раз на два-три роки. Приймальники готові заплатити за волосся, якщо їх довжина перевищує 25 сантиметрів, і це за наявності нефарбованих і не посивілого волосся, якщо ж ваше волосся не відповідає цим критеріям, то плата буде зовсім мізерною. 
   Є варіант стригтися в період молодого місяця, коли місяць молодий, кажуть, тоді волосся росте швидше, а також застосовувати реп'яхову й оливкову олію та лимонний сік, але все це призведе лише до того, що зростання потрібної довжини скоротиться з двох років до року чи півтора. Набагато прибутковіше опинитися по інший бік цього бізнесу, тобто зайнятися бізнесом на чужому волоссі, а свої залишити в цілісності і схоронності. 
   Великих коштів в таку справу вкладати не доведеться. Підприємці роз'їжджають по різних містах, де заздалегідь дають оголошення про прийом волосся в засобах масової інформації, потім домовляються з конкретною перукарнею про те, щоб її співробітники дозволили їм скористатися приміщенням. У рідкісних випадках підприємцям доводиться офіційно платити оренду невеликої площі в приміщенні, найчастіше вони неформально домовляються про виплату невеликої винагороди з господарем перукарні. А люди, у свою чергу, самі, прочитавши оголошення, приходять здавати своє волосся, з ними на місці проводиться оплата. 
   Часто такого роду підприємці відвідують сільську місцевість, там, як відомо, багато дівчат і жінок з довгим красивим волоссям. Проїхавши так з десяток міст, володарі певної кількості натурального волосся відправляються до столиці, де фірми або приватні особи, які займаються виготовленням перук з натурального волосся, дають за такий товар в рази більше, ніж він коштує в глибинці.