Бізнес на центрі побутових послуг

   Уявіть собі, що у Вас виникла проблема, з якою Ви раніше не стикалися. Наприклад, зламалась праска, холодильник або тече кран на кухні. Самостійно усунути Ви це не можете (принаймні, в даний момент). Що ж робити? Куди звернутися? Допомогти з відповіддю на це питання може "Центр побутових послуг", про створення якого мова піде нижче.

   Опис послуги. "Центр побутових послуг" є посередником між клієнтами і майстрами в різних областях. Ці фахівці отримують постійний потік замовлень, не відволікаючись від роботи на пошук клієнтів і рекламу. Населення не витрачає свій дорогоцінний час на пошук майстра по поклейці шпалер, сантехніка або електрика. Центр заробляє свої комісійні з суми кожного замовлення.
   Клієнти. Ваші потенційні клієнти - це абсолютно все населення Вашого міста. Всі ті, хто гостро потребує ремонту холодильників, ремонту квартир, налаштуванню піаніно, скляних і електротехнічних робіт, послуг домробітниці, няні та інше.
   Конкуренти. Вашими конкурентами можуть бути майстри, які працюють, так би мовити, в індивідуальному порядку. Ваше завдання - залучити цих "одинаків" до спільної роботи, пояснивши їм усі вигоди від спільної співпраці.
   Юридичне оформлення. На початковому етапі можна спробувати працювати без юридичного оформлення. У всякому разі, поки Ви і автор ідеї, і директор, і диспетчер в одній особі. Якщо розширити, тоді інша справа. Пройдете процедуру повного оформлення.
   Приміщення. На початку цілком достатньо обійтися однією кімнатою вашої квартири. У майбутньому, можливо, знадобиться приміщення під офіс.
   Обладнання. З обладнання для початку вистачить домашнього телефону. Вам необхідно зібрати велику базу даних про всіх фахівців Вашого міста, що надають різні послуги населенню. І запропонувати їм ділове співробітництво.
   Персонал. На першому етапі для реалізації проекту достатньо одного співробітника. Це можете бути Ви самі або хто-небудь з Ваших родичів.
   Маркетинг. Для того, щоб про Вас дізналися, необхідно провести широкомасштабну рекламну кампанію. Додайте рекламу в місцеві ЗМІ. Не соромтеся роздавати інформаційні листівки перехожим, розклеювати оголошення де тільки це можливо, опускайте рекламні листівки у поштові скриньки. Особливість цієї рекламної кампанії в тому, що вона повинна бути постійною та інтенсивною.
   Капітал. Мінімальний.
   Прибуток. Через 2-3 місяця 800 - 1000 USD легко!
   Перспективи розвитку. Згодом Ви можете припинити займатися посередництвом і створити свій власний штат співробітників, що надають весь широкий спектр побутових послуг.