Заробіток в інтернеті на контекстній рекламі

   Контекстна реклама - це не тільки маркетинговий інструмент компаній, спрямований на завоювання аудиторії і залучення уваги потенційних клієнтів, а ще й засіб покращення матеріального становища. 

   Зазначу, що відгуки про контекстну рекламу в Інтернеті самі протилежні. Хтось вважає її непоганим способом зміцнити своє фінансове становище, а хтось висловлює думку, що такий вид заробітку не дуже вигідний навіть для великих web-порталів, не кажучи вже про дрібні і одиничних. Але, якщо Ви вирішили, що, перш ніж робити якісь висновки, потрібно все спробувати на власному досвіді, пропоную Вам невелику інструкцію по виходу на ринок контекстної реклами.

   Крок 1. Вибираємо систему і реєструємося в ній. У всьому російськомовному просторі Інтернету можна виділити три найбільш вагомих оператора контекстної реклами: Google, Яндекс і Rambler. Кожна з них має свої особливості, вникнути в які краще заздалегідь, щоб уникнути виникнення складних ситуацій чи порожньої витрати часу:
   Яндекс.Директ - почати я вирішили саме з неї, так як серед користувачів ця система має репутацію найприбутковішої в більшості тематик, але, в той же час, і самої вимогливої. Якщо Ви вирішили спробувати щастя з Яндекс.Директ, то, перш за все, постарайтеся визначитися з трьома основними позиціями: кількість відвідувань Вашого сайту в день (вхідний поріг - не менше 300 відвідувань), термін його існування (не менше 1 місяця) і вид хостингу (платний або ж безкоштовний - narod.ru). І ще один важливий аспект, з яким ви можете зіткнутися при реєстрації та подальшій роботі з Яндекс.Директ - наявність так званих ЦОПов (Центрів обслуговування партнерів). Це спеціалізовані компанії, які є партнерами Яндекс і виконують деякі його функції.
   GoogleAdsense - вважається найпопулярнішою системою контекстної реклами, через неї трансліруются оголошення рекламодавців з Google Adwords. Має більш лояльні умови входу (сайт повинен бути простим у навігації, не перенаправляти користувачів на небажані ресурси і т.д.
   Begun - вважається менш популярною рекламною мережею. Але теж відрізняється невеликим набором вимог для початку роботи: адекватний контент сайту, відсутність програм, що ініціюють без згоди відвідувача ресурсу перехід на інші портали, завантаження файлів і т.д. Основними видами розміщення реклами в цій системі, як, втім, і у всіх інших нами згаданих, є текстові блоки з посиланнями (заголовок і текст), а також медійно-контекстні банери.
   Перш ніж приймати рішення про вибір тієї чи іншої системи контекстної реклами, ретельно ознайомтеся з усіма умовами компаній, поспілкуйтеся на форумах на предмет підводних каменів такого виду заробітку і т.д. Коли зважене рішення буде прийнято, можна переходити до реєстрації. Тут порадимо тільки одне: вказуйте свої реальні дані. Надання некоректної інформації може спричинити проблеми з отриманням кровно зароблених коштів.

   Крок 2. Чекаємо модерації. Як уже неодноразово говорилося вище, після реєстрації в системі контекстної реклами, Вам повинні дати зелене світло для подальшого співробітництва. Сподіваюся, що у Вас все вийшло, і сайт був схвалений. В цьому випадку, можна сміливо переходити до наступного кроку.

   Крок 3. Створюємо рекламний блок. Після того, як всі організаційні питання вирішені, можна приступати до створення рекламних повідомлень для Вашого сайту. Тут потрібно враховувати розмір майбутніх оголошень, їх стиль і т.д. Всі фахівці сходяться в одному: дизайн реклами повинен відповідати Вашому сайту і не вибиватися із загального спрямування. Контекстні оголошення повинні виглядати швидше як корисні посилання або цікаві новини.

   Крок 4. Встановлюємо рекламний блок на сайті. Як тільки рекламний блок буде сконструйований, Ви отримаєте його код, який, для відображення на сторінках сайту, необхідно вставити в HTML-код. Ось тут теж можна включити фантазію. По-перше, оголошення бажано вішати в самих клікабельним місцях (наприклад, під новинами). По-друге, за статистикою, більше шансів завоювати увагу відвідувача є у рекламного повідомлення, розташованого в середині і в кінці інформаційного матеріалу. І ще один важливий момент: реклама на сайті з'явиться не відразу після завершення процесу створення блоків. В середньому, повинно пройти 2-3 години, перш ніж все запрацює. Крім того, можливі випадки, коли перші кілька днів з'являються на Вашому порталі рекламні оголошення не зовсім будуть корелювати з тематикою сайту або його дизайном. Почекайте деякий час, але якщо проблема не зникне, можливо, знадобитися допомога фахівців системи контекстної реклами.


Ціна. Ось ми і підібралися до найцікавішого моменту. Ніхто не сперечається, що контекстна реклама - це корисно і цікаво, але виникає головне питання всіх часів і народів: скільки ж за це платять? На жаль, офіційна інформація з даного питання - таємниця за сімома печатками. Залишається покладатися на неофіційні джерела. Як ми вже відзначали раніше, думки про те, чи можна добре заробити на контекстній рекламі абсолютно полярні, але більшість сходяться в одному: щоб сайт приносив дохід, над ним потрібно працювати, оновлювати, збільшувати відвідуваність. А ще краще мати кілька майданчиків: у такому випадку, отримання хорошого прибутку більш реально. Плюс, рекомендують розміщувати на порталі рекламні блоки різних систем, а потім визначити саму прибуткову.
   Отже, за даними агентурної розвідки, вартість одного кліка в Google Adsense може коливатися від декількох центів до кількох доларів, але, в середньому, складає близько $ 0,35. Все залежить від характеру і теми рекламного оголошення. Те ж саме стосується Яндекс.Директа і Begun (за деякими даними, середня вартість одного кліка в системі Begun становить $ 0,10).
   Вивести чесно зароблені за допомогою контекстної реклами гроші можна різними способами: Google Adsense використовує поштові перекази або банківські чеки, Begun працює з електронними грошима (Webmoney) і банківськими переказами, Яндекс.Директ орієнтований, в основному, на Яндекс.Деньги. Але, і тут, на жаль, не все так просто, як хотілося б. По-перше, отримати свої гроші при роботі з Google Adsense Ви зможете тільки після подолання певного порога виплат (на даний момент, він складає $ 100). Іншими словами, мінімальна сума, яку Ви повинні заробити на контекстній рекламі, перш ніж зможете отримати на руки реальні гроші, становить 100 доларів. На Яндекс.Директ і Begun поріг виплат трохи нижче: на Begun він становить $ 50, а деякі Цопи Яндекс.Директ взагалі не мають такого обмеження. По-друге, виведення грошей з Google Adsense для Україні пов'язаний з певними труднощами. Це пов'язано з необхідністю отримання зароблених коштів за допомогою банківських чеків. Ви отримуєте поштою свій чек, а далі повинні його перевести в готівку. В цьому випадку можна або звернутися безпосередньо в банк, який виконує операції інкасо (тобто переводить іменні чеки), але це займе досить багато часу, або використовувати переказ коштів на картку через систему Приват24 або Liqpay.
   Сподіваюся, що Ваша робота з контекстною рекламою буде приносити не тільки матеріальну винагороду, але і моральне задоволення. Бажаю успіху!