Як знайти свій шлях?

   Багатьом людям в дитинстві ставлять запитання: «Ким ти хочеш стати?».
   І це питання переслідує наш розум майже кожен день. А деякі люди часом не знають, як відповісти на запитання: «Хто ти?». Проблема становлення особистості стоїть дуже гостро. Ми постійно перебуваємо в пошуку свого життєвого шляху. Шукаємо дорогу, по якій нам буде легко і цікаво йти. Кожна людина хоче ступити на цю дорогу, що веде в смарагдове місто.

   У кожної людини в житті є покликання. У когось покликання бути лікарем, у когось будівельником, у когось матір'ю, а у когось королем. Скільки людей - стільки й покликань. Так як же знайти свій шлях і своє покликання в житті?
   Відповідь на це питання досить проста. Потрібно почати займатися справою. Не очікували такої простої відповіді? Відповідь проста, але в той же час складна. Ви запитаєте: «Якою ще справою?». Та будь-якою. Просто вимкніть телевізор, встаньте з дивана і почніть займатися справою. Не важливо, що це буде за справу: вишивати бісером, вивчати комп'ютер, зробити табуретку або піти в спортзал.
   Коли людина захоплена якоюсь справою, то вона вже встала на свій шлях. В процесі своєї справи ви почнете помічати, що світ став цікавішим. З часом ваша справа може і буде трансформуватися в іншу справу. І ця інша справа здасться цікавіше попередньої. І так по ланцюжку, рухаючись від одного до іншого, ви встанете на свій шлях. Такий солодкий і приємний.
   Наведу приклад на особистому досвіді. Раніше я багато страждав неробством. Ні, я працював. Але приходячи додому, сідав за комп'ютер і рубався в іграшки весь вечір. Раптом якось у мене в голові клацнув тумблер, і я вирішив, що вистачить! Набрав в пошуковику «Робота в інтернеті» і таким чином я став фрілансером. У мене не було ні яких знань. Але мені захотілося малювати логотипи. Близько півроку малював логотипи, вивчав прийоми побудови композиції, основи типографіки і т.д. Це у мене погано виходило, адже я не художник, але зате хороший технічний фахівець. Вирішив верстати сайти, вивчав цю майстерність близько двох років і успішно працюю в цьому напрямку. Але я ріс далі. Мені стало цікаво займатися інтернет-бізнесом. І це в мене виходить так само досить успішно. Зараз бачу великі перспективи в цьому напрямку, це те, що дійсно здатне принести серйозні доходи.
   Ось такий мій шлях. Нехай він поки ще короткий, але мені приємно по ньому йти. І я сподіваюся, що цей шлях тільки розпочався. Все найцікавіше ще попереду.