Мистецтво робити гроші

   Питання, яке хвилює багатьох і на який неможливо дати однозначну відповідь: від чого залежить успіх бізнесу?
   В одній зі своїх книг "Що потрібно знати кожному бізнесмену" Кессон назвав деякі загальні фактори, які визначають успіх чи неуспіх бізнесу:

1. Місце знаходження бізнесу
    Головне - не розміри магазину, а та кількість людей, яка бачить його кожен день і може стати покупцем.
2. Особисті якості та особиста популярність
    Людина, що володіє такими якостями, як зібраність, дисциплінованість, організованість, чесність, швидше доб'ється успіху, так як саме ці властивості його характеру будуть запорукою надійності його справи. А якщо людина ще й товариський, цікавий у розмові, тобто розташовує до себе співрозмовника, то шанси на успіх в бізнесі у нього збільшуються багаторазово.
3. Ефективність
    Одне із самих необхідних якостей. Його наявність у людини - це ознака професіоналізму. Ніякої порожньої метушні з боку в бік, вигуків і докорів. Тільки ділова хватка і організованість. Знати і робити в першу чергу те, що потрібно робити саме в першу чергу, відсувати або передоручати будь-кому другорядні справи і рішення, концентруватися на головному.
4. Володіння Надперевагою
    Згадайте фірми-близнюки. Їх маса: продають (або виробляють) один і той же, по одній схемі ... Бояться відійти в сторону від усталеного шаблону. Бояться нововведень. І в цьому - початок їхнього кінця. Така "однаковість" викликає у споживачів байдужість. Ну, яка різниця, купити тут або в іншому магазині, все скрізь однаково. А з'явиться третій магазин, можна і туди заглянути. Але ось раптом цей третій запропонував своїм покупцям, наприклад, дисконтну програму, чим і завоював їх безсумнівну прихильність і придбав перевагу в порівнянні з конкурентами. Його успіх незаперечний.
5. Наявність спеціальних знань
    Навіть у тому випадку, якщо людина володіє природженою "комерційною жилкою", не завадило б ще отримати спеціальні знання в області економіки і бізнесу. Вони ніяк не будуть зайвими.

 Отже, це були загальні підходи або, образно кажучи, "початкова школа" кессоновской науки. У своїх книгах Кессон стверджував, що основна частина помилок робиться бізнесменами саме у сфері фінансів.