Бізнес ідеї виробництва вдома

   У багатьох співвітчизників є мрія: налагодити вдома некапіталомістке виробництво, яке б не заважало домочадцям і сусідам - ​​як мінімум, не дуже гучне і не займає більше 10 квадратних метрів. Представляємо Вам декілька ідей найбільш доступних варіантів такого бізнесу.

     Виробництво чешок. Серед усіх видів виробництв, підвладних звичайній швейній машинці, найбільш перспективним як для ринків СНД, так і для Заходу є виготовлення звичайних чешок. У кого в 2010-х роках є діти трьох-десяти років, ті знають, що це нехитре взуття з тонкої шкіри коштує 70-100 гривень за пару (а в Європі і зовсім 20-50 євро) при явній ціною матеріалу не вище 10 гривень . Але найприкріше, що дизайн чешок при цьому зазвичай примітивний - просто мова йде про гладко-біле або гладко-чорне взуття за проектом трьохсотрічної давності взагалі без натяку на дизайн.
   Тому шити вдома різнокольорові відмінно прикрашені чешки - як це робить харківський підприємець Павло Аносов - є вельми перспективним не тільки в Україні, але й на Заході. Що названий харків'янин і робить, маючи вже вал продажів в європейські країни через інтернет-майданчики. Адже якість дизайну у нього виходить на голову вище ринкового стандарту, бо конкурентів у нього ніде поки немає, та й ціни - 10-12 доларів - удвічі нижче стандартних європейських для такого товару. Зрозуміло, щоб наслідувати успіх Павла, потрібно не тільки мати схильність до дизайну взуття, але і вміти розміщуватися і саморекламуватися на іноземних інтернет-бордах. Наприклад, на сторінках з виробами варто прописати не лише "soft sole baby shoes" і "leather", але і масу іншого доречного і принадного англійського тексту - а в ідеалі, повторити те ж і по-французьки, німецьки, іспанськи.

Виробництво цінників, табличок. За допомогою звичайного принтера, як всі знають, можна друкувати цілком професійну продукцію типу візиток і бланків. Але конкуренція в цих галузях в мегаполісах надзвичайно висока, прямо скажемо, непідйомна для новачка. А ось друк цінників, табличок (на зразок "закрито"), івент-продакшн-оголошень ("акційна ціна", "акція три товара за ціною двох"), картонних стрілок ("конференція там ->"), малотиражних квитків з логотипами компанії-замовника і, можливо, ламінацією - цілком затребувана магазинами і корпораціями. Обговорення дизайну тут можна проводити в офісах замовників.
   Якщо ваш принтер - струменевий - в комплект до нього необхідно придбати ламінатор. Якщо ж ви використовуєте вдома лазерний принтер, ламінатор купувати вам навіть не потрібно (лазерний промінь має попутну властивість відмінно приклеювати тонку ламінацію до паперу і картону). Сама Плівка для ламінації (потрібно вибирати саму тонку) продається відкрито і недорого.
   Крім того, виробники брендової (для корпорацій) сувенірної продукції іноді мають необхідність малотиражного друку невеликих за площею розгорток сувенірних коробок. Однак компанії "великої поліграфії" (шовкотрафарет, офсет) не мають можливості запуску ротора лише на 30-50 екземплярів. Для таких випадків ваше домашнє картонно-друкарське виробництво буде відмінною альтернативою і швидко знайде попит.

Виробництво ДСП - будівельних плит і блоків з стружок. Форму для плити або блоку виготовляють з дерев'яних дощок або фанери. Верхня кришка повинна бути знімною та обладнана струбцинами, подаючими тиск на виріб.
   В якості сировини береться 3 частини дрібних стружок, 2 частини цементу, 1 частина піску, і перемішується в сухому вигляді. Далі додається полівінілацетатний клей (ПВА) з перемішуванням суміші до однорідної густої в'язкої маси. Суміш укладають у форму і витримують під тиском близько чотирьох діб. Потім форму можна розібрати, а отриману плиту або блок залишається ще на тиждень для остаточного затвердіння.