Бізнес без стартового капіталу - що скажуть люди?

   Чи реально створити бізнес з нуля? Я не знаю як вам, але особисто мені не доводилося жодного разу ні від одного з своїх друзів чи знайомих чути, що бізнес без стартового капіталу не можна створити, а тим більше розкрутити і вивести на серйозний рівень. Причому якось з дитинства повелося, що всі навколо твердили: «Щоб розпочати свій бізнес, необхідно мати пристойний стартовий капітал!» Ну, логічним висновком було те, що якщо стартового капіталу на створення своєї справи немає, то і не треба навіть замислюватися над цим. Загалом, всі відомі мені люди вважають, що бізнес з нуля неможливий. Але я чомусь так ніколи не вважав, а сьогодні вже категорично не згоден з цим твердженням.

   До речі, з цього приводу хочу відразу зазначити, що якщо ви хочете чогось у житті домогтися, то ніколи не стаєте залежними від думки оточуючих вас людей. Ні, я не закликаю вас нікого не слухати. Навпаки, я закликаю вас дуже уважно всіх слухати, але разом з тим, ретельно аналізувати почуте. І якщо вам сто чоловік кажуть, що бізнес з нуля неможливий, а ви відчуваєте, що це абсолютно не так. Що все якраз навпаки: «Бізнес з нуля ще як можливий, і в мене є достатньо великий потенціал для здійснення своєї мрії!» Якщо ви вважаєте так, тоді не слухайте нікого, і нехай всі навколо сміються над вами і вертять біля скроні, дивлячись вам услід. А ви просто йдіть по наміченому шляху і не озирайтеся.
   Я завжди не міг зрозуміти одну річ. Ось часто чую від людей старшого покоління, та й від деяких своїх ровесників, і навіть молодих людей: «Ось зроблю я так, чи скажу я ось так, а що подумають люди? Чи не стануть люди сміятися наді мною? »Я коли чую такі слова, то у мене всередині просто все рветься на частини. Ну, і що з того, що подумають люди?! Тобі що ці люди шматок хліба дадуть, коли ти будеш помирати з голоду? Або, може, ці люди скинуться і допоможуть тобі купити «Lexus» останньої моделі?! Я не можу зрозуміти, звідки береться ця дурна залежність від думки оточуючих тебе людей? Між іншим, зверніть увагу, що бізнесом займається ну, десь 3-5% від усього населення, а інші 95% працюють «на дядю». І основна маса людей залежить від думки оточуючих. А ось ті 3-5%, ось вони-то якраз і плювати хотіли на цю думку. У них є своя думка, яка оточуючим, напевно, просто-напросто не зрозуміла. Чесно кажучи, важко зрозуміти людину, що бере в банку мільйон доларів у кредит і вкладає ці гроші в рекламну компанію свого нового проекту. Образно кажучи, людина просто «викидає на вітер» мільйон доларів, і у нього немає ні єдиної гарантії, що його новий проект буде прибутковим, а не пустить його по світу. Погодьтеся, куди спокійніше відпрацювати зміну на заводі, прийти ввечері додому, подивитися телевізор, а на вихідних «нажертися в дрова» зі своїми друзями, ну, і з понеділка знову на завод. Потім в кінці місяця отримати зарплату і ні про що більше не думати. Краса! І найголовніше - люди про тебе будуть добре думати. Нормальний мужик, живе як всі. Не те, що цей хмирь - Васька з сьомого поверху, у якого мережа аптек по всьому місту. Ось він - злодюга-бізнесмен.
   До речі, теж ніколи не міг зрозуміти, чому всіх бізнесменів в народі вважають злодюгами, товстосумами і якимись такими ледачими негідниками. Ніби як у нас в країні комусь  заборонено займатися бізнесом. Звільняйся зі свого заводу і відкривай мережу аптечних кіосків чи щось інше. Ах так, забув, для цього ж потрібен величезний стартовий капітал, якого в тебе немає. А звідки ж узяв Васька стартовий капітал для відкриття своєї справи? Ну звичайно, Васько багато «крутився», ночами не спав, вкалував, в той час як всі інші - «правильні» бухали в підворітті. Ось вам і думка оточуючих. Васька плювати на їхні думки хотів і досяг поставленої мети. А решта: хтось знайшов «відмазку» у вигляді відсутності стартового капіталу, хтось боявся думки оточуючих, а хтось просто не хоче займатися бізнесом і зовсім не заздрить  Ваську, а навпаки, радий за нього. Але таких людей, на жаль дуже мало. Більшість заздрить чорною заздрістю тим, хто досягає успіху в цьому житті. І дуже хочуть побачити одного разу « Васька  з сьомого поверху» сидячим в наручниках у міліцейському "бобику". Ну, такий у нас менталітет. Нічого з цим не поробиш.
   Чесно кажучи, я не зневажаю людей за їх заздрісність. Ні. По-перше, я просто впевнений, що серед нас дуже багато хороших і доброзичливих людей і, на щастя, таких людей з кожним днем ​​стає все більше і більше. По-друге, дуже багато заздрісних людей протягом життя міняють свою життєву позицію. Загалом, все не так драматично насправді. Я просто спробував донести до вас думку, що думка 100 або навіть 1000 чоловік може відрізнятися від вашої, і одночасно, бути помилковою. Тому завжди піддавайте аналізу думку людей, і все у вас вийде, в тому числі і бізнес без стартового капіталу. Я в цьому просто впевнений!