Бізнес на повітряних кулях

   Найскладніше в цьому бізнесі - знайти клієнта. Звичайно, якщо якісно його обслужити, найімовірніше, він перейде в розряд постійних. Але на початковому етапі знайти клієнтів буде дуже важко: ринок уже поділений між основними гравцями. І кожній компанії необхідно придумати щось оригінальне, щоб перенаправити клієнтський потік в свою сторону.

   Красномовство - важлива якість будь-якого підприємця. Але в даному бізнесі відсутність цього дару може з лишком компенсувати інтернет: сайт компанії скаже про її можливості клієнтурі куди більше, ніж усні обіцянки виконати "все в кращому вигляді". Каталог продукції, доступний для перегляду в онлайн-режимі, - один з найбільш ефективних інструментів просування бізнесу. На другому місці за популярністю - реклама на власному автомобілі. Транспорт - це безкоштовна реклама. Але запорука успіху - добре зроблений сайт. В першу чергу, робимо ставку на рекламу в інтернеті, роздачу листівок.
   Нині охочим додати у святкову атмосферу повітряного чуда є з чого вибирати: гелієві, різнокольорові, сплетені в букети, у вигляді звіряток - кульки можуть бути якими завгодно. А виконати замовлення візьметься не один десяток підприємців. Щорічно на ринку аероуслуг з'являється чимало "шаровиків-витівників". Причина - низький ціновий поріг входу в бізнес і уявна простота його ведення. Зазвичай клієнт вибирає замовлення по каталогу. Що це може бути - арки, гірлянди або гігантський куля-сюрприз - залежить від виду заходу. Наприклад, для весіль традиційно замовляють серця, гелієві кульки, арки. Для корпоративних заходів - логотип компанії, виконаний з куль відповідної колірної гами, гірлянди. На дитячі свята - іграшки, фольговані кульки, мультяшки.
   Для того щоб більш детально розглянути даний вид бізнесу, необхідно розібратися з тим, які мають бути повітряні кулі в представленому вами асортименті. В першу чергу варто враховувати їх міцність. Все залежить від того, чим надувати кульки: звичайним повітрям або гелієм. Звичайно, для гелію необхідно, щоб матеріал кульки був більш міцним. Також важливо, щоб у вас був великий вибір повітряних куль різних розмірів і форм. Маленькі і середні ідеально підійдуть для створення гірлянд і ланцюжків, всіляких фігур. Великі за розміром кулі можуть стати центральною прикрасою, на нього можна нанести ексклюзивний малюнок або іменний логотип. І, звичайно ж, необхідно вирішити питання з обладнанням. Вам знадобляться балони з гелієм і спеціальний насос, щоб можна було надувати кульки швидко і не витрачаючи при цьому сили.
   Доставляти кулі доводиться майже щодня круглий рік - люди замовляють по 20, 30, 50 куль. Пік замовлень, звичайно ж, влітку - в сезон весіль (на вихідних деколи обслуговують 8-10 весіль). Восени і взимку доводиться прикрашати, як правило, корпоративні вечірки, навесні - розвозити кульки-сердечка для милих дам. Приміщення для перших кроків в цьому бізнесі обов'язкове - хоча б одна кімнатка площею 20 кв. м, де можна зустрічатися з клієнтами. А пізніше, зрозуміло, для солідності та зручності краще було б мати апартаменти просторніші - щоб і офіс, і демонстраційний зал, і склад - все було поряд. Ще одна стаття витрат - автомобіль. Це може бути як мікроавтобус, так і пікап - лише б балон помістився. А самі гірлянди надуваються вже на місці - щоб не пошкодити кулі і не спотворити малюнок при перевезенні.
   Середня ціна балона зі стисненим гелієм 35-47 $, приблизно на 500 кульок. Прибуток залежить від популярності ринку, жвавості району, реклами, оптова це (для різних урочистостей) або роздрібна торгівля, свят, ну і ціни, звичайно. Середня націнка на кульку може бути - 100% від витрат (плюс / мінус). У свята можна реалізувати в кілька разів більшу, ніж зазвичай, кількість кульок з націнкою 200 і більше відсотків. Фахівці в даній області оцінюють середню рентабельність бізнесу на рівні 30%. Цей показник є мінімальним. У період календарних свят рентабельність різко йде вгору і перевищує 100%. Прикраса одного залу обійдеться замовнику в 200-250 доларів. Скільки замовлень ви встигнете зробити, щоб окупити ваш бізнес, багато в чому залежить від кваліфікації дизайнера-оформлювача. Чим вправніший дизайнер, тим ефективніше вони витрачають матеріали. А значить, і чистий прибуток буде зростати. Коли клієнт замовляє складну композицію з повітряних куль, без професіонала не обійтися.
   Можна розширювати свій бізнес, освоюючи суміжні напрямки. Це логічно, оскільки все частіше клієнт жадає свята "під ключ" - у нього просто немає часу, та й найчастіше бажання, робити все самому. "Клієнт може побажати оформити свято в одному стилі - скатертини, декор стільців, композиції з квітів, кулі. Таке часто зустрічається на дитячих святах. Деякі підприємці в цей" джентльменський набір "готові включити піротехніку і навіть польоти на дирижаблях. В тому, що попит на кульки буде завжди, можна бути впевненим. Чим оригінальніші роботи, тим частіше клієнт до вас звертається. запропонував одну роботу - вона сподобається, запропонуєш іншу гарну роботу - теж сподобається. І так до нескінченності ". У загальному, а що поганого - придумувати для людей все нові і нові святкові фішки? І підприємцю вигідно, і людям на радість.