Торгівля побутовою хімією як дуже вигідний бізнес

   Коли постає питання, торгівлю якими товарами вибрати, підприємці найчастіше зупиняються на продуктах. "Люди їдять кожен день, - міркують вони. - Значить, і купувати у нас будуть теж кожен день". Дійсно, думки абсолютно вірні, єдиний їхній недолік - так міркують всі.Чомусь то мало підприємців звертає увагу на таку прибуткову сферу, як торгівля побутовою хімією.

   Адже люди не тільки кожен день їдять. Вже вранці ви чистите зуби (і голитеся, якщо ви - чоловік), під час сніданку користуєтеся серветками і зубочистками, миєте за собою посуд спеціально для цього створеними засобами - а день тільки почався. Протягом дня вам можуть знадобитися дезодорант, вологі серветки, серветки для протирання окулярів, пральний порошок, лак для волосся, гель, шампунь, ну і, звичайно ж, туалетний папір.
   Ви прямо зараз може назвати як мінімум один спеціалізований господарський магазин, який вам добре відомий. Чому це відбувається? Та тому що таких магазинів мало, вони відразу кидаються в очі і добре запам'ятовуються: ага, ось сюди можна приїжджати за миючими засобами, тут хороший вибір, а раз вони цим займаються спеціалізовано, значить і ціни тут непогані. Крім того, саме тут можна знайти щось таке, чого в звичайному магазині не зустрінеш, наприклад, засіб для посудомийної машини або рідина для миття мармурових поверхонь. І вже зовсім мало хороших спеціалізованих відділів побутової хімії в змішаних магазинах, тому спеціалізований продаж господарських товарів користується особливим успіхом серед покупців. Адже все необхідне можна придбати в одному місці!
   Чому ж деякі підприємці приділяють особливу увагу торгівлі побутовою хімією? Вже було зазначено, що побутові засоби використовуються в кожному будинку, і покупці на цей товар ніколи не переведуться. Але є ще безліч аспектів, що впливають на прибуток в цій галузі торгівлі.
   Відкривати спеціалізований магазин або розширювати відділ побутової хімії в першу чергу вигідно з точки зору конкуренції, оскільки основна маса власників торгових точок не приділяє цій галузі торгівлі належної уваги. Озирніться, продуктові магазини стоять щільними рядами і б'ються за одних і тих же клієнтів. На п'ятдесят продовольчих торгових точок доводиться в кращому випадку один повноцінний господарський магазин або хоча б магазин з хорошим, розвиненим господарським відділом. За побутовою хімією туди ходять люди з усього району і навіть приїжджають з інших кінців міста, що, між іншим, не рідкість, а закономірність. Так що відкривати такий магазин можна в будь-якому місці. Є поблизу продуктові магазини чи ні, вони вам все одно не конкуренти. А якщо ви приділете належну увагу господарському відділу у вже працюючому продуктовому магазині, у вас, як не парадоксально, підвищаться і продаж продуктів: заскочив чоловік купити прального порошку, заодно і про хліб згадав, і пакет молока прихопив.
   Немає нічого страшного, якщо в сусідніх продуктових магазинах є відділи побутової хімії. Їх тримають в основному через те, що покупці, зневірившись знайти поблизу пральний порошок або шампунь, запитують їх серед продуктів. Вибір у таких відділах зазвичай дуже обмежений, господарі йому приділяють увагу тільки коли все інше в магазин вже закуплено, новинки або вузьконаправлений товар там зустрінеш вкрай рідко, якщо взагалі зустрінеш. Як тільки поблизу з'являється повноцінний господарський магазин або продуктовий магазин, який приділяє належну увагу побутової хімії, з нормальними цінами і асортиментом, покупці починають ходити тільки туди, а відповідні відділи в сусідніх магазинах самі собою вимирають. Загалом, конкуренція при торгівлі побутовою хімією зовсім не страшна, а якщо немає конкуренції - немає головного болю і зайвого нервування. І це ще одна причина на користь торгівлі непродовольчими товарами.
   До речі, про нерви і головний біль. Терміни зберігання побутової хімії значно довше, ніж у будь-якого продукту харчування, умови реалізації простіше, до того ж багато товарів цієї галузі не підлягають обов'язковій сертифікації. Що це значить? Це означає, що не треба кожен день турбуватися про те, щоб товар не пропав, можна закуповувати необхідні партії, не думаючи про те, чи встигне все це продатися за короткий термін, не доводиться хвилюватися про санітарні перевірки. Загалом, клопоту і тривог набагато менше, ніж з продуктами, а значить - і навантажень на нервову систему.
   Навантажень менше і на гаманець. Для торгівлі побутовою хімією не потрібно купувати дорогу холодильну техніку, спеціальні вітрини і морозильники, стежити, щоб все це справно працювало. Досить звичайних полиць і прилавків, які коштують дуже недорого, а багато умільців так і зовсім вважають за краще зробити їх своїми руками. До всього іншого, полиці і прилавки займають куди менше місця, ніж громіздка холодильна вітрина, а значить, і товару в магазин можна помістити куди більше, і під сам магазин можна використовувати площу поменше.
   Це про будні. А тепер розповім про свята. Як і в будь-якій області торгівлі, найвищі продажі в магазинах побутової хімії припадають на Новий рік і 8 Березня. Пожвавлення спостерігається ще на 23 лютого, день Святого Валентина і 9 Травня. Причому беруть усі: від миючих засобів (треба ж квартиру в порядок привести) до косметичних, на подарунки численним сусідам, товаришам по службі та родичам. І ось тут ви знову у виграші, тому що за продуктами народ розбредеться по безлічі магазинів і супермаркетів, яких дуже велика кількість. А ось за красиво оформленими подарунковими наборами або за поодинокими предметами парфумерії та косметики підуть тільки до вас, бо пам'ятають, що є магазин, де можна купити подарунки відразу всім: дезодоранти подругам, гелі товаришам по службі, піну для гоління - татові і братам, а одеколон - коханому чоловікові. Є ще один день в році, який можна назвати святковим для тих хто займається продажами такої продукції. Це "чистий четвер" перед Великоднем. Здавалося б, не так вже й багато віруючих, однак саме цей день чомусь відзначають усі, що дуже помітно по виручці в касі.
   І останнє. Коли берешся за якусь нову справу, завжди доводиться думати про перспективу: ну, почну я торгівлю побутовою хімією, ну підніму виручку до стелі, а що далі? Спеціалізовані торгові точки і профільні відділи можуть піти по двох шляхах розвитку, які плавно випливають із специфіки. Перший - це розширення в бік товарів для дому, тобто можна доповнити асортимент всілякими відрами і лампочками. Другий - більш приємний і менш витратний по площі, це торгівля декоративною косметикою. Тут теж поле неоране і простір для діяльності підприємливих людей.
   Підіб'ємо підсумок. Відкриття спеціалізованої точки з торгівлі побутовою хімією, безсумнівно, вигідно. Але завжди страшно робити перший крок. Тут рекомендація така: не треба зациклюватися на тому, чому це у вас не вийде. Все у вас вийде, головне дійте!