Як збільшити продажі: психологія покупця

   На замовлення торговельних організацій постійно ведуться дослідження, покликані відповісти на питання, як же залучити клієнта. На сьогодні можна з упевненістю сказати, що існують певні правила, виконання яких дозволить досягти значного збільшення продажів.

   Наприклад, вченими була виведена чітка закономірність, яка зводиться до того, що люди вважають за краще брати ті товари, які знаходяться в певних місцях. Звичайно ж, в цьому випадку йдеться про зручність доступу людини до товару. Погодьтеся, що взяти товар, що знаходиться на рівні очей, значно легше, ніж товар, розміщений на нижній полиці. Адже за ним доведеться нагинатися, що вже може створити певні складнощі.
   Існують важливі для торгівлі особливості психіки людини, які потрібно знати. Виявляється, в природі існує так зване правило правої руки. Його суть полягає в тому, що з певних причин людині легше і зручніше брати ті продукти, які знаходяться по праву руку від нього.
   Розуміння цього прийшло вченим після одного з проведених ними експериментів. Людині, оточеному з різних сторін полицями з однаковими продуктами, пропонувалося вибрати вподобаний йому продукт. У більшості випадків вибирався товар, що знаходиться по праву від людини сторону. Застосування результатів такого дослідження на практиці допоможе Вам покращити свої показники прибутковості.
   Вивчайте людську психологію, якщо хочете добитися якихось значних результатів в бізнесі. Багато відповідей дає вивчення психології мас, яку ще називають стадною психологією. Наведемо наступний приклад такої психології, в контексті завдання підвищення рівня продажів. Вивчення розумових процесів середньостатистичного американця засвідчило, що він схильний довіряти громадській думці. Більш того, в тому випадку, якщо більшість підтримує якусь певну ідею, а людина своєю чіткої позиції не має, то, швидше за все, він примкне до більшості, особливо не замислюючись.Як же це виглядає з боку? Як відомо, у Сполучених Штатах Америки дуже розвинена культура своєчасної сплати податків. Відповідний департамент, відповідальний за збір податків, вирішив провести соціологічне дослідження на предмет того, яка з безлічі впроваджуваних програм про пропаганді своєчасної сплати податків здобула найбільший ефект.
   Розслідування департаменту показало, що ні прохання, ні погрози не дозволили добитися потрібного результату. Виявилося, що вирішальною стала одна з пропагандистських рекламних кампаній. У ній йшлося про те, що 90 відсотків платників податків роблять всі необхідні платежі у визначений термін. Люди, які до появи цієї реклами навіть не планували сплачувати податки, стали справно їх платити. Все через те, що людині, по його природі, не хочеться особливо виділятися і бути гірше інших людей. Таким чином, саме психологія мас відіграла вирішальну роль.
   Складено рейтинг хитрощів супермаркетів. Звичайно ж, торговцю важливо знати тонкощі людської психології, адже це може дуже сильно допомогти в продажах. Але на деяких покупців такі хитрощі не діють. В основному це трапляється через те, що людина з якоїсь причини має проблеми з емоціями, не контролюючи їх. Такі проблеми мають люди, які знаходяться в депресії. Цей стан характеризується загальною слабкістю, і відсутністю мотивації до будь-яких дій. А якщо у людини немає мотивації, він ніколи не зможе ухвалити рішення, в тому числі і про покупку.