Переробка та фасування харчових продуктів як бізнес ідея


   Сучасні тенденції розвитку ринкових відносин диктують певні умови, не надаючи належного значення яким можна якщо й не зазнати фінансових втрат, то значно ускладнити ведення свого бізнесу. Багато торговельних мереж раніше чи пізніше, але приходять до прийняття рішення про необхідність продажу харчових продуктів і товарів першої необхідності під своєю торговою маркою. Адже покупка оптом великої партії сировини і поширення її по торгових точках своєї мережі з мінімальною націнкою є досить простим і ефективним способом популяризації свого бренду та отримання прибутку.

   Але в цій схемі пропущено одну вкрай важливу і необхідну ланку. Кожна велика партія харчової, та й будь-якої іншої продукції на шляху до кінцевого споживача часто потребує проходження переробки, а вже про необхідність фасування і упаковки, і говорити нічого.
   Переробка харчових продуктів виявляється просто незамінною, коли потрібно отримати або виділити фракцію певної крупності з розсипної сировини, провести очищення, або ж навпаки, отримати суміш з декількох складових компонентів.
   Фасовка також служить для досягнення певних цілей і зобов'язана виконати перелік завдань особливої ​​важливості, які перед нею поставлені. По-перше, за допомогою фасування досягається максимальна економічна ефективність продажу розсипних продуктів. По-друге, продукт зберігається від несприятливого впливу навколишнього середовища, до яких можна віднести сонячне світло, вологість і вивітрювання або вплив сторонніх запахів. Більшість розсипних продуктів мають здатність, немов губка вбирати в себе вологу і запахи, позбутися яких буде або дуже важко, або просто неможливо. Недарма одна стара приказка говорить про бочку меду зіпсованого ложкою дьогтю. По-третє, фасування збереже продукцію від втрат під час зберігання і транспортування.
   Упаковка ж несе в собі рекламно-інформаційну функцію. Упаковка в першу чергу повинна привернути увагу покупця і зацікавити його. А від інформації, розміщеної на упаковці, про склад і походження продукту залежить, яким буде остаточне рішення споживача.
   Для проведення всіх цих операцій, які з першого погляду здаються досить простими, потрібне спеціальне технологічне обладнання. Адже без ліній сепарування, дозування, змішування, фасування і упаковки тут неможливо обійтися. Найбільш оптимальним виходом з ситуації, що склалася буде використання послуг підприємств, що спеціалізуються на переробці та фасовці харчової продукції. Вартість послуг професіоналів не йде ні в яке порівняння з вартістю споруди комплексу.
   Такий стан речей відрізняється високою ефективністю співіснування одних і інших. Зі свого боку торговельні мережі позбавляють себе, по суті, від не потрібного розширення бізнесу, а промислові переробні та фасувальні комплекси мають постійних клієнтів і стабільний прибуток. 
   Висновок напрошується сам собою, вести успішний бізнес і отримувати хороший дохід можна не тільки працюючи у сфері торгівлі, а надаючи цій сфері, певний спектр таких необхідних для неї послуг.