Як відкрити кондитерський магазин

 
 Вже доведено, що бізнес, заснований на продажі продуктів харчування приносить дійсно стабільний і високий дохід. Кондитерські товари звичайно ж не є винятком. Проте, перш ніж відкрити кондитерський магазин, необхідно ознайомитися з низкою специфічних особливостей, знання яких дозволить досягти високих результатів в цьому виді бізнесу в умовах існуючої досить жорсткої конкуренції.

   Що стосується документації, то особливих дозволів і ліцензій для продажу кондитерських виробів вам не буде потрібно. Однак вам необхідно буде виконати всі вимоги санепідстанції, пожежної інспекції, відповідно пройти реєстрацію у податкових органах. Перш за все, необхідно отримати якомога більше інформації про стан справ ваших конкурентів у цьому виді бізнесу. Дізнатися це можна за швидкістю зникнення товару з прилавків. Кількість відвідувачів у таких магазинах завжди різна: у одних більше, в інших менше. Пов'язано це в першу чергу з охайністю і продавців, і самого приміщення. Якщо ж у приміщенні умови не задовольняють вимогам санепідстанції, то ймовірність появи різних комах (мух, ос, тарганів) дуже велика, які в результаті стануть вашими єдиними клієнтами.
   Поширена помилка початківців підприємців полягає у виборі занадто малого за площею приміщення для кондитерського магазину, тому що при напливі відвідувачів стає неможливим створення умов для комфортного очікування та обслуговування відвідувачів. Так, найкраще зупинитися на досить просторому приміщенні площею в 50-70 квадратних метрів.
   Що стосується місця розташування, то в даному випадку краще вибрати приміщення, розташоване в житловому масиві, що позбавить вас від територіальних конкурентів. Однак, перш ніж остаточно зупинитися на якомусь варіанті, проведіть ретельне маркетингове дослідження. Так, в умовах занадто жорсткої конкуренції в обраному вами районі постарайтеся чимось відрізнити ваш магазин, наприклад якісною рекламою, різноманітністю асортименту або ж більш низькими цінами.
   Внутрішнє оздоблення не повинно бути дуже дорогим, достатньо буде досить простого інтер'єру, де основний акцент потрібно зробити на чистоті і порядку. Проблем з набором співробітників у вас не виникне. Як правило, від продавців не потрібно спеціальних навичок і знань. Оплата ж праці будується за стандартною схемою: оклад і відсотки від продажів.
   Важливим моментом є якість кондитерського товару, яка залежить від обраних вами виробників і постачальників для вашого кондитерського магазину. Ви зобов'язані подбати про те, щоб асортимент вашого магазину завжди був свіжим і досить різноманітним, оскільки від цього залежить репутація вашого бізнесу.
   Грунтуючись на досвіді багатьох підприємців у цій сфері бізнесу, в середньому в асортимент продукції кондитерського магазину має входити не менше 10-15 видів тортів, приблизно стільки ж видів тістечок, до 50 видів шоколадних цукерок, приблизно 25-30 видів карамелі, близько 30 видів печива , 2-3 види мармеладу. Для збільшення прибутку рекомендується включити в асортимент прохолодні напої, кава, чай, морозиво і т.д.
   До відома, для остаточного формування асортименту вашого кондитерського магазину буде потрібно кілька місяців, що обумовлено вивченням попиту на кондитерські вироби в тому районі, де ви відкрили свою торгову точку.  Ще один варіант різноманітності асортименту - це відкриття власного виробництва кондитерських виробів. Однак, таке ведення справ зажадає від вас витрати на придбання різного спеціалізованого обладнання для приготування, печей, оплату праці кваліфікованого кондитера. Витрати на цьому етапі вельми великі і складуть близько 400 тис. доларів.
   На первинному етапі доведеться витратитися на рекламу. Однак, з часом витрати на розкручування вже не будуть потрібні, при отриманні належної репутації "сарафанне радіо" зробить все за вас. Що стосується накрутки на вартість кондитерських виробів, то, як правило, вона залежить від торгової марки і знаходиться в межах від 30% до 80%. При цьому рентабельність становить, як правило, 30-50%. Терміни окупності ж залежать від успішності ведення справ і досягають в середньому 2-3 місяці з моменту відкриття кондитерського магазину.