Бізнес на навчанні через Skype

 
 Мені здається, зараз - це найсприятливіший час для тих людей з глубинки, які мають хороші знання (в будь-якій області) і вміють ці знання викласти. На жаль, в мегаполісах складається тенденція брати великі гроші, а в обмін давати знання дуже низької якості. Сама переконувалася в цьому кілька разів.
   При цьому проблеми виникали вже на перших порах навчання, як то: доплатити понад норму (заздалегідь я про це не знала), виникали додаткові витрати по ходу навчання, які я не могла собі дозволити, вчити не можуть, бо не обов'язкові і не горять за свою справу, іноді неможливо отримати було знання через Skype просто тому, що не встановлена ​​якась програма, а як її знайти і встановити - викладача це не хвилювало.
  Тому навчання через Skype з глубинок може стати реальним джерелом додаткових доходів для людей з периферії. Викладачі (і просто люди зі знаннями) дуже відповідально ставляться до навчання, не спізнюються до призначеного часу, дотримуються термінів і зобов'язань, каверз не роблять і мають мету не просто отримати гроші, а саме чомусь навчити.

   Зі свого досвіду у мене кілька прикладів: по-перше, звичайно, школа ДАНКО (створення свого блогу і його розкручування). Неллі, спасибі вам за навчання і за приклад, який ви дали багатьом, як потрібно вчити.
   По-друге, я зверталася до фінансового консультанта з питань сімейного бюджету - він з України; незважаючи на те, що час був фіксований, він не пошкодував додаткових півгодини і ще довгий час відповідав на мої запитання електронною поштою. Багатьма його порадами я користуюся досі.
   Третій приклад - це навчання англійській мові маленьких діток. Викладач спочатку досить довго спілкувався зі мною, щоб зрозуміти, на якому рівні знань перебуваю я, що б я хотіла, як розвивається моя дитина і т.д. і т.п. У підсумку вона навіть програму розробила спеціально для моєї сім'ї з урахуванням наших тимчасових і грошових витрат. І повірте, це було не набагато дешевше, ніж репетитор тут, в СПБ, через Skype. Але воно коштувало того!
   P.S. (від Неллі Федосенко). У мене дві дочки теж відмінно навчаються через Skype (одна - англійської мови, інша - японському). Незважаючи на те, що репетитора з англійської і в рідному місті можна знайти - але свій, міський репетитор при всіх його перевагах незручний у використанні - до нього треба йти півгодини туди і півгодини назад (по Skype він не вчить).
   P.S. Через Скайп можна не тільки навчати, але й консультувати. І не тільки приватні особи, а й комерційні організації. Приміром 1-2 роки тому в США відкрилася фірма, яка консультує через Інтернет ветеринарні клініки на предмет правильної постановки діагнозу по рентгенівському знімку (з одного боку - дуже вузька спеціалізація, з іншого сторони, клієнтами цієї фірми є безліч ветеринарних клінік з усією Америки та інших країн).