Вибираємо нішу для бізнесу

   1. Перш за все - придивіться до самого себе. Може бути, ви в чому-небудь є експертом або просто любите якусь справу. Найкращий бізнес виходить там, де ви маєте власний досвід, а від обраної ніші буквально очі горять. Ось, наприклад, на велосипеді кататися любите і збирати-розбирати його хоч із закритими очима можете - чому б це і не зробити своїм бізнесом?
   2. Цілком може виявитися, що у вас щирої любові до якої-небудь справи немає, але є близькі люди, які допомагають вам. Взагалі затівати бізнес разом з родичами і друзями - не просто: людський фактор обов'язково проявиться в різних нюансах. Але якщо дівчина ваша чудово розбирається в шпаклівки, чітко уявляючи собі, як зробити ремонт і при цьому якісний, то це цілком можна використовувати. Не треба її змушувати стіни штукатурити, але багато завдань вона цілком зможе взяти на себе - товар для магазину підібрати, клієнтів проконсультувати, бригаду ремонтників контролювати та інше. За вами ж залишиться функція управління - закупівлями, поставками, фінансами та іншими цікавими і важливими процесами.
   3. Якщо ви взагалі нічим не захоплюєтеся і ні в чому не розбираєтеся або, навпаки, готові захопитися всім, чим тільки можливо, спробуйте звернутися за допомогою до Інтернету. Справа в тому, що, використовуючи Інтернет, можна визначити, що саме активно розвивається, і навіть з'ясувати, на що максимальний попит саме у вашому регіоні. Для цього можна використовувати службу wordstat.yandex.ru, за допомогою якої можна виявити, яка кількість разів на місяць Яндекс за дорученням користувачів шукав у вашому регіоні певний товар. Якщо, наприклад, вписати в вордстат «Лада Калина купити» і натиснути кнопку «підібрати», то можна буде побачити, що за місяць покупкою цього автомобіля цікавилося 16288 чоловік, а також і познайомитися з іншими запитами, які робили ці люди.
   4. Вибираючи собі вид діяльності, його необхідно попередньо протестувати. Щоб не вкласти гроші в Інтернет-магазин, закупити товар і навіть логотип розробити своєї компанії, а потім з'ясувати, що ваша карколомна ідея торгувати плазмовими телевізорами в селі Петрівці зовсім і не така карколомна.
   5. Треба зробити сайт. Це - спосіб підвищення продажів і збільшення довіри до вас ваших клієнтів. Вмієте самі робити такі сайти - добре. Не вмієте - вирушайте на біржу фрілансерів і замовляйте «продає сайт». Якщо товару у вас небагато, можна зробити простий односторінковий сайт.
   Отже - провели тестування ніші - отримали перші замовлення - підібрали постачальників - продали. Все - бізнес почався. Залишається розширювати масштаб реклами і нарощувати обсяги продажів.
   Варто одночасно зайнятися тестуванням декількох ніш. Якщо одна з них дійсно «вистрілить», можна на неї переключитися. Не поспішайте замовляти логотип - це не головне і встигнете потім. Спробуйте спочатку щось легке - не варто з самого початку торгувати дорогими і не всім зрозумілими товарами.