Чи можна розбагатіти на сувенірах?

  
    Виробництво і реалізація власної продукції, наприклад, канцелярських товарів чи сувенірів може дати набагато більш великий прибуток вже в перші місяці роботи за рахунок активного обороту. Для цього не обов'язково вкладати великі кошти в рекламу, орендувати велику торгову площу. Досить творчого підходу і мінімального аналізу ринку для того, щоб зайняти свою нішу в цьому сегменті. Звичайно, багато помітять, що китайська продукція давно заполонила полиці магазинів, становлячи значну конкуренцію. Ціна таких товарів низька, але ви можете зіграти на чомусь, чого немає у конкурентів. Наприклад, оригінальний дизайн може стати відправною точкою і тією відмінністю, за яким прийде покупець.
   Оригінальні магніти. Чим можна виділитися в цьому сегменті ринку? Подумайте над ідеєю виробництва магнітів. Це можуть бути сувеніри з кумедними написами, іменні таблички та інші незвичайні дрібнички, які не можна придбати у азіатського виробника. Магніти етнічної тематики вашого регіону залучать чимало покупців не тільки з числа місцевого населення, але і гостей міста.
   Великою популярністю користуються магніти навчально-розвиваючої спрямованості. Діти обожнюють складати з них всілякі пазли. Магнітні букви розвивають навички читання, а набір магнітів-цифр допомагає освоїти ази математики. Також можна налагодити виробництво магнітів для гри в звичні «Хрестики-нулики» або «Морський бій». Досить перспективною може бути ідея виготовляти магніти на холодильник у вигляді календариків і блокнотик для рецептів.
   Сезонна тематика - також вельми благодатний грунт для реалізації творчих ідей. Новорічні і різдвяні свята - саме час для торгівлі магнітами зі словами привітань, а також тематичними картинками. Їх можна дарувати рідним і близьким замість звичних листівок, тому люди охоче скуповують такі сувеніри.
   Витрати на запуск виробництва та реалізацію магнітів. Визначившись з ідеєю, доведеться звернутися за допомогою в її реалізації до художника, який підготує макети майбутньої продукції. На цю статтю витрат доведеться виділити порядка 30 у.е. Для різних типів магнітів знадобляться різні основи-заготовки, які краще замовити оптовою партією. Невеликі зображення можна розмістити на гумових магнітах. Ті, що побільше, краще кріпити до магнітів із заливкою-смолою. Написи зручніше кріпити на плоскі вінілові, акрилові і закатні основи. На початку своєї діяльності краще зробити вибір на користь якогось одного виду основи. Відштовхуйтеся від міркувань функціональності і ціни.
   Коли рішення знайдено, можете зайнятися пошуком виробника. Такого роду послуги надають як рекламні агентства, так і друкарні. Домовитися про прямі поставки буде набагато вигідніше. Хоча не виключено, що доведеться робити встановлений виробником мінімальне замовлення. Враховуючи той факт, що спершу буде не зовсім зрозуміло, який товар продасться краще, має сенс зробити невелику кількість пробних зразків. А вже після можна подумати про тиражі.
   Кошторис витрат. Отже, що ж зрештою потрібно підприємцю, який має намір виробляти і продавати сувенірну продукцію, зокрема, магніти?
   1. Сайт, де можна замовити готову продукцію. Особливо цей момент важливий у разі оптової торгівлі магнітами. Розробка сайту - 50 у.е. Також можна освоїти і інші напрямки торгівлі, крім прямих продажів через інтернет. Це різного роду регіональні торгові мережі. Причому, не обов'язково універсами. Можна продавати магніти як супутній товар в магазинах побутової техніки, де вони можуть зацікавити покупців холодильників. Магніти також можуть успішно продаватися з канцтоварами або навіть посудом.
   2. Перша партія магнітів тиражем в 1000 штук обійдеться приблизно в 300-600 у.о. Додайте ще вартість упаковки вашої продукції. Пакувальний матеріал та оплата роботи пакувальників обійдуться в 100-160 у.о.
   Пізніше можна задуматися про розширення асортименту продукції і спробувати торгувати ще й супутнім товаром, наприклад, магнітними дошками або стікерами на холодильник.
   На першому ж етапі стартового капіталу в 1000 у.о. буде достатньо, щоб запустити процес виготовлення і реалізації сувенірної продукції. Собівартість одного значка складає 0,03-0,06 у.о. Продати його можна за 0,33-0,50 у.о. Таким чином бізнес виходить на самоокупність за 2-3 місяці і навіть дозволяє отримати за такий короткий час непоганий прибуток.