Фотожалюзі - естетична бізнес-ідея

   Прекрасне завжди покращує емоційний настрій. Особливо гостро відчувається необхідність в красі там, де працюєш чи живеш. Психологи рекомендують тим, кого мучить іноді невеселий настрій або депресія, прикрашати середовище свого існування. Прикладом можуть служити фотожалюзі, саме через це вони так затребувані модними дизайнерами і звичайними мешканцями. Був час, коли жалюзі стали справжнім хітом продажів. Роки їх експлуатації вже встигли продемонструвати добротність, практичність, якість і надійність. Нерідко в одному колективі розділялися думки - одні воліли один колір, інші - інший. У фотожалюзі колірна гамма більша і це є їхньою перевагою.

   Застосування інновацій. Бізнес, який стосується фотожалюзів, ще недавно вимагав дорогого старту. Деякий час назад, щоб відтворити задумані малюнки, треба було нанести їх на ламелі за допомогою широкоформатного принтера або уф-плоттера. Білі чорнила застосовувалися як підкладка, лак наносився поверх малюнка і створював додаткові об'ємні спецефекти. Основна проблема полягала і в вартості уф-плоттера, і в ціні витратних матеріалів. Картинка на жалюзі виходила в 700 грн. за квадратний метр, тому споживачами такого виробу могли виступати тільки рідкісні ексклюзивні клієнти.
 Нові високотехнологічні принтери - прорив у виробництві фотожалюзів. Ситуацію радикально змінили нові спеціальні принтери, які здатні наносити картинку методом прямого друку. Прикладом такого нововведення є принтер ESFR3 +, який здатний якісно наносити зображення на вертикальні фотожалюзі. Досвідчений фахівець у створенні фотожалюзів поділився інформацією, що апарат ESFR3 + ідеально підходить для нанесення малюнків на вертикальні жалюзі, тип яких v33-v34. Крім того, сучасні чорнила мають гарантію від вицвітання терміном, що перевищує 80 років, і є водостійкими. Такий високотехнологічний апарат коштує близько 3600 доларів.
   Даний принтер є строго спеціалізованим. Виробник до кожного примірника докладає інформативний DVD-диск, на якому міститься маса корисного для початку виробництва вертикальних фотожалюзів. Варто відзначити, що на диску є поради про те, як зробити старт у виготовленні фотожалюзів на мінімальних площах, навіть у звичайній квартирі. Виробники інноваційних принтерів подбали про потреби початківця бізнесмена. Вони вказали необхідні контакти постачальників чорнила і комплектуючих для збирання жалюзів, розмістили адреси гарантійних сервісів, написали поради щодо правильної організації реклами та маркетингу.
   Технічна сторона бізнесу по створенню фотожалюзів аналогічна звичайному фотодруку, тому вона не викликає надмірних складнощів і труднощів. У будь-якому разі, дуже важливо прислухатися до відгуків бізнесменів, які вже проявили себе на даному терені. Навіть при неповному завантаженні через рік ця справа себе гарантовано окупить.