10 ознак ефективної бізнес ідеї

 
 Будь-який бізнесмен бажає, щоб його бізнес став успішним. На сьогоднішній день написано десятки, сотні і навіть тисячі бізнес посібників і книг по створенню успішних бізнес проектів. Що ж є запорукою успіху?

   1.Захопленість. Якщо єдиною спонукальною причиною є бажання заробити, то у бізнесу мало шансів на успіх. Гроші - чудовий мотиватор, але відсутність інтересу до власної справи може зіграти фатальну роль для підприємця. Тим більше що в своєму розвитку будь-який бізнес проходить стадію збитковості. Перевірте себе за допомогою невеликого тесту: подумайте, чи зможете ви і через 10 років працювати над своєю ідеєю?
   2.Простота. Великий бізнес починається з малого. Навіть Марк Цукерберг створив свою найбільшу в світі соціальну мережу не за один день. Facebook починався як локальна мережа для студентів університету. Більшість найбільш успішних проектів наших днів виростали з елементарних ідей. Ще один приклад тому - Google, який створювався з метою організації зберігання бібліотечних фондів.
   3.Ідея зрозуміла для оточуючих. На самому початку діяльності бізнесмену доведеться витрачати багато часу, щоб довести суть своєї ідеї для аудиторії, що включає потенційних інвесторів, клієнтів, чиновників. Чи зуміє він в кількох словах розповісти про проект? Якщо ні, то це погана ознака. Найефективніші ідеї спрямовані на вирішення однієї проблеми, на реалізацію одного продукту.
   4.Концентрація на одному джерелі доходів. Всім відомо, що буває, коли женуться за двома зайцями. Спочатку варто сфокусуватися на чомусь одному, і докласти всіх зусиль, щоб отримати прибуток з цього джерела.
   5.Короткий шлях до успіху. Скільки етапів необхідно для становлення вашого бізнесу? Чим більше кроків належить вам пройти до отримання доходів, тим більше доведеться понести витрат і більшу кількість людей залучити. Найефективніші проекти відрізнялися коротким і прямим шляхом до прибутку.
   6.Визначення цільової аудиторії. Необхідно досконально розібратися з питанням: «Для кого призначений ваш продукт?». Слід точно представляти тип споживача і його потреби. Між іншим, багато успішних ідей починалися з задоволення власних бажань.
   7.Поінформованість про ринкові тенденції. Щоб передбачати тенденції ринку і його майбутнє, треба володіти експертними знаннями в області свого бізнесу. Для поповнень цих знань варто використовувати будь-яку можливість.
   8.Об'ємний ринок збуту. Якщо за зразковою оцінкою ринок збуту менше 10 млн. чоловік, то успіху в бізнесі домогтися складно, а ваші зусилля, швидше за все, не будуть ефективними. При виборі ідеї важливо мислити масштабно.
   9.Унікальний інгредієнт ідеї. Чи зможете ви дати споживачеві те, що він не отримає ні від одного з ваших конкурентів? Чи вмієте ви робити щось краще, ніж інші? Чи є секретний інгредієнт у ваших рецептах?
   10.Уміння поділитися з людьми ідеєю. Для того, щоб отримати допомогу, необхідно вміння поділитися ідеєю. Тільки в цьому випадку ви отримаєте відповідний зворотний зв'язок від великої кількості людей.