Сервіс Add My Window дозволяє людям, чиї вікна виходять на вулицю, здавати їх в оренду компаніям, які шукають альтернативні рекламні площі в цьому районі. Творці проекту обіцяють власникам нерухомості, вікна якої будуть використовуватися для реклами, щомісячний орендний дохід до 150 євро. Бажаючі взяти участь у проекті просто створюють на сайті компанії аккаунт із зазначенням розміру та місця розташування вікна. Після цього співробітники компанії розраховують орендну ставку і підбирають підходящу за змістом рекламу. За формою, така реклама є великі стікери з сотнями маленьких отворів: вони кріпляться до внутрішньої сторони вікна і, відповідно, їх видно тільки зовні. При цьому стікери мінімально затуляють вид з вікна і пропускають більшу частину світла.
Рекламодавці, в свою чергу, визначають прийнятні райони міста для своєї реклами відповідно до цільової аудиторії. Дизайн рекламних стікерів компанії-рекламодавці розробляють самостійно, маючи повну свободу творчості та візуального вираження свого продукту або послуги. Власники вікон можуть відмовитися від участі в проекті, якщо їм не сподобається реклама, але за це стягується штраф.
Зараз сервіс Add My Window пропонує рекламодавцям 238 вікон в різних містах Нідерландів (стартап працює тільки в тих містах, де такий вид реклами дозволений) в якості рекламного майданчика, але поки залучено всього 7 рекламодавців. Час покаже, наскільки вдалим буде цей стартап, і цілком можливо, що ця ідея перекочує і в інші країни.