Бізнес ідея: оптовий продаж жіночого одягу від вітчизняних виробників

 Оптовий продаж жіночого одягу від вітчизняних виробників
   Вітчизняний виробник потребує постійної підтримки і нового ринку збуту, тому для оптових покупців передбачені всілякі бонусні програми і акційні пропозиції. Вітчизняні підприємства легкої промисловості виробляють жіночий одяг не гіршої якості, а часто і кращу, ніж затребувані і популярні бренди. При цьому ціна на українські вироби значно нижче, ніж у «розкручених» торгових марок, і кінцевий споживач з великим задоволенням купує таку продукцію.

   Щоб почати і освоїти такий бізнес, слід укласти договір поставки з виробниками жіночого одягу, які завжди будуть раді тривалій співпраці.
   Творчими зусиллями дизайнерів створюються унікальні моделі, які швидко набувають популярності і користуються достатнім попитом. Цілком очевидно, щоб організувати такий вид підприємницької діяльності як продаж жіночого одягу оптом, в першу чергу слід попрацювати над  бізнес-планом проекту.

   Бізнес план з оптового продажу жіночого одягу від вітчизняних виробників

   Даний план є алгоритмом фінансових, організаційних та інших питань, які належить подолати підприємцю на первісному етапі діяльності. У ньому фіксуються і розраховуються не тільки інвестиційні та залучені кошти, а й рентабельність від їх використання та вкладення.
   Бізнес план включає в себе і такі позиції, як:
  • Аналіз діючого ринку і конкуренцію в даному виді підприємницької діяльності.
  • Фінансові, економічні та бухгалтерські питання бізнесу.
  • Рентабельність компанії та отримання доходу.

   Вивчивши можливу конкуренцію в окремо взятому регіоні, підприємець зрозуміє, наскільки здійсненна бізнес ідея з оптового продажу жіночого одягу від вітчизняних виробників. Якщо такі торгові точки вже є, то краще організацію свого бізнесу перенести в іншу місцевість.

   Приміщення для бізнесу

   Вибираючи приміщення під створення торгового майданчика, слід враховувати, що це оптовий бізнес, а відповідно партії товару будуть значними. Тому приміщення повинно володіти місцем для зберігання жіночого одягу, мати під'їзні шляхи до складу і бути обладнане рампою. Природньо, що повинна бути і вітрина, на якій будуть представлені сучасні зразки, тому використання стелажів і манекенів тільки приверне потік клієнтів.
   Для кожної партії товару повинна бути встановлена ​​своя ціна. У практичній торгівлі існує розподіл на:
  • дрібнооптові продажі;
  • середньо- і великооптові поставки.

   Якщо це жіночий одяг від 10 і більше товарних позицій, то вартість партії одна, якщо мова йде про багато найменувань і їх кількість, то ціна повинна бути значно нижчою.
   Тому сформувавши кінцеву оптову ціну для покупців, підприємець зможе вільно маніпулювати вартістю, в деяких випадках знижуючи до допустимого мінімуму.