Бізнес ідея: постачання запчастин для китайських авто

 
Постачання запчастин для китайських авто
 Китайські автомобілі славляться своєю відносно дешевою вартістю, і, на жаль, неякісними запчастинами. У середовищі автолюбителів бутує думка, що саме на виробництві запчастин виробники отримують більший відсоток прибутку, навіть ніж від продажу машин. Але до причин виходу окремих деталей з ладу, також відноситься тривала експлуатація і перевищення ресурсу. Запчастини можуть знадобитися і внаслідок механічного пошкодження у випадках дорожньо-транспортних пригод.

   Відсутність запчастин - перспектива для бізнесу

   Автолюбителі, які експлуатують китайські автомобілі, часто скаржаться не тільки на відсутність сервісу, але і великий дефіцит необхідних вузлів і механізмів. Все це призводить до того, що сфера бізнесу, така як постачання автозапчастин для китайських авто, виявилася незаповненою навіть, незважаючи на свою затребуваність. Перспектива, яка відкривається перед підприємцем, досить приваблива і багатообіцяюча. Налагодивши довгостроковий контакт з виробником автомобільних запчастин, можна створити стабільний і прибутковий бізнес.
   Для підприємця важливий той факт, що поки експлуатуються транспортні засоби, попит на запчастини буде завжди. Тим більше на китайські авто. Варто також проаналізувати вже існуючий попит і пропозицію. Для цього достатньо дослідити питання за певною китайською моделю. Приміром, відшукавши в інтернеті всі магазини запчастин, вам стане ясно, хто є конкурентом, а хто потенційним клієнтом.

   Як організувати бізнес по постачанню запчастин

   Слід зазначити, що в міру збільшення потреб в автозапчастинах, збільшується і конкуренція на ринку поставок вузлів і механізмів на китайські бренди. Тому, у початківця бізнесмена є два шляхи організації власної справи:
  • Постачати і торгувати оригінальними запчастинами.
  • Завозити в точки збуту неякісний товар.

   Як і в одному, так і в іншому випадку, підприємець буде мати стабільний дохід, проте при використанні другого варіанту, він позбудеться постійних покупців і замовників. Автолюбитель, купивши один раз неякісну запчастину, наступного разу до вас вже не прийде, а буде шукати більш надійного партнера. Поставляючи якісну і оригінальну продукцію, підприємець завжди може розраховувати на постійний канал збуту, тим самим полегшить собі умови ведення бізнесу.

   Як провести переговори

   Для того щоб зайнятися серйозним постачанням, в першу чергу слід з'їздити в Китай. Якщо такої можливості немає, то звернутися до офіційного дилера будь-якого автомобільного бренду. Висловивши зацікавленість в організації постачання запчастин для авто, підприємець повинен буде погодитися з умовами договору. Загальна згода сторін призведе до взаємовигідної співпраці, а це допоможе налагодити партнерські відносини й підписати довгостроковий контракт.