Бізнес ідея: продаж човнів для риболовлі

 
Продаж човнів для риболовлі
 Товари для рибалок і мисливців - бізнес специфічний, тому що розрахований на певний контингент, і має строгу прив'язку до часу року. Саме перед відкриттям сезону полювання чи риболовлі збільшується кількість продажів і зростає попит на спеціальні атрибути. У тому числі і на плав-засоби, які широко застосовуються і використовуються рибалками.
   Але й тут є свої обмеження, так як любителям зимової ловлі риби човен абсолютно ні до чого. Тому, якщо підприємець вирішив присвятити себе саме цьому бізнесу, то він повинен враховувати сезонність продажів.

   Концепція продажу човнів

   Виходячи з численного досвіду, човни для рибалок можна продавати:
  • разом з іншим інвентарем й устаткування для полювання і рибалки;
  • як окремий вид плав-засобів, розрахований на певний контингент покупців.

   Крім цього, човни можна продавати як в реальному магазині, так і за допомогою інтернету.
   Як відзначають спеціалісти, перш ніж почати такий бізнес, слід визначитися, на чому найбільше буде акцентуватися увага. І ще один важливий момент - для ведення успішного бізнесу, підприємець про човни повинен знати все, починаючи від водотоннажності, закінчуючи додатковим навісним обладнанням.

   Розробляємо унікальну концепцію

   Бізнес план будь-якого виду підприємницької діяльності в першу чергу передбачає вивчення та аналіз кон'єктури ринку, і рівень конкуренції на місцевому рівні. Тому, перш ніж зайнятися цим видом бізнесу, слід вивчити наявність аналогічних торгових точок у вашому регіоні.
   Човни для рибного лову специфічний товар, а не товар першої необхідності, тому розраховувати на постійні покупки в цьому виді бізнесу не доводиться. Отже, для збільшення продажів, бажано поряд з основними позиціями, пропонувати покупцям супутні товари. Мотори для човнів, гумові чоботи або імпортні спінінги завжди зацікавлять рибалок, і він із задоволенням буде здійснювати покупки в вашому магазині.
   Пропонуючи покупцям супутні товари, можна використовувати не тільки брендову продукцію, а й вироби менш відомих виробників. Як показує статистика, співвідношення 50/50 є найоптимальнішим рішенням.

   Створення інтернет-магазину

   На сьогоднішній день це найпопулярніший вид бізнесу, так як покупців цікавить не тільки наявність товару, але і зручність покупки. Можна організувати інтернет-магазин з продажу човнів для риболовлі, а можна обмежитися сайтом-візиткою, на якому в широкому асортименті будуть представлені товари. Як показує статистика, кількість покупців збільшується в середньому на 25%, коли вони в повному обсязі отримають інформацію з мережі інтернет.