Продаж професійного торгового обладнання |
Дана категорія продукції досить затребувана як в оптовій торгівлі, так і в продажу товару через роздрібну мережу. Досить складно уявити собі торгову точку - магазин, кіоск, супермаркет без сучасного торгового устаткування.
Всі складові єдиного комплексу досить затребувані і користуються попитом, однак особливе місце відводиться для:
- стелажів;
- шаф;
- касового обладнання;
- пломбіраторам та пломбам;
- лічильникам для грошей, детекторам валют і товарам для роботи з грошима;
- пакувальних матеріалів;
- скриньок для грошей.
Також значним попитом користуються вітрини та холодильне обладнання, а також сучасні електронні ваги. Будь-яке торговельне підприємство зацікавлене в постачаннях такого обладнання, тому з радістю зустріне пропозицію про продаж всіх необхідних виробів, необхідних у торговельній діяльності. Тому такий вид підприємництва як продаж професійного торгового обладнання хоч і специфічний, проте і розрахований на певну категорію покупців, тим не менш, це перспективний і прибутковий вид бізнесу. У той же час потрібно дуже добре орієнтуватися в цінах на обладнання для HoReCa. Ніхто не буде купувати інвентар, який коштує дорожче, ніж у конкурентів.
Значні вкладення та інвестиції при організації швидко окупаються і приносять стабільний дохід.
Дилерські договори
Щоб прибуток від даного виду бізнесу був відчутний, то починаючому підприємцю слід налагодити ділові відносини з підприємством, що виготовляє професійне торгівельне обладнання. Якщо купувати все необхідне у виробника на стандартних умовах, то будуть діяти оптові ціни.
Як показує практика, вони на 15-20% нижче, ніж ціни роздрібні, все залежить від кількості поставок. Але якщо представляти продукцію підприємства в усьому її асортименті, то цілком можна добитися укладення дилерського договору, де відрахування будуть відбуватися від кількості продажів. Як у першому варіанті, так і в другому, для починаючого підприємця, це вигідний і рентабельний вид бізнесу.
Де шукати споживача
Різні інструменти масової реклами надають підприємцю можливість рекламувати свої товари, як в традиційних ЗМІ, так і в мережі інтернет. Крім цього, всілякі майданчики для розміщень на білбордах і фасадах, в торгових супермаркетах і на виставках, дозволяють привернути до себе увагу з боку фахівців і зацікавлених осіб. Вкладення в рекламу швидко окупляться і принесуть очікуваний результат і прибуток.