Бізнес з переробки автомобільних шин в гумову крихту

 
Бізнес з переробки автомобільних шин в гумову крихту
Бізнес з переробки автомобільних шин в гумову крихту
 Бізнес на переробці відходів набуває популярності в Україні. І справа не тільки в світовому «зеленому» тренді. Бізнес на утилізації може бути дійсно прибутковим. І якщо з переробкою побутових відходів поки все не так однозначно, то переробку зношених автомобільних шин почали освоювати ще в середині двух тисячних. Простий принцип роботи лінії зробив цей бізнес доступним для всіх бажаючих.

   Зараз це сформована і активна ніша, що підтверджують угоди купівлі-продажу діючого бізнесу і нового обладнання для утилізації шин. Подальше зростання вимагає від власників міні-заводів інвестицій у диверсифікацію виробництва. Оскільки лінія по утилізації виробляє тільки сировину - гумову крихту, необхідне створення потужностей для виробництва і продажу готової продукції. Або освоєння нових напрямків, таких як переробка ПЕТ пляшок в ПЕТ пластівці (флекси). З яких виробляють в тому числі всім знайомий фліс.
    Для підприємців утилізація шин, як і будь-якого іншого сміття - не самоціль. Рекуперація може бути не тільки корисною для екології, а й прибутковою. Переробка, вилучення та повторне застосування корисних компонентів з відходів дозволяє отримати зі старих покришок гумову крихту, частину металевого корду і трохи текстилю. Потім з гумової крихти виробляють покриття для дитячих та спортивних майданчиків. До слова, вартість однієї гумової плити 500 на 500 мм стартує від 500 гривень за одиницю.

ПЕРЕВАГИ БІЗНЕСУ З ПЕРЕРОБКИ ШИН

   Висока доступність і низька (часто нульова) вартість сировини забезпечила бізнес ідеї по переробці зношених автомобільних шин в гумову крихту високу популярність. Поширення бізнесу в свою чергу передувало затребуваністю гумового покриття з гумової крихти та високою рентабельністю його виробництва. 
   Зазвичай вартість сировини - зношених шин - дорівнює вартості його доставки. Іноді великі автотранспортні підприємства оплачують вивіз і утилізацію відходів. І якщо джерела сировини в змозі завантажувати роботою невелику лінію - це забезпечить бізнесу стабільний прибуток. Працюючи в штатному режимі по 40 годин на тиждень, лінія потужністю 500 кг / год здатна за місяць перетворити 100 тонн гуми, отримуючи близько 70 тонн крихти, до 20 тонн металевого корду та 10 тонн текстилю.
   Вартість однієї тонни гумового грануляту (крихти) в залежності від розміру фракції становить від 7500 гривень і вище. Тобто від $ 300 за тонну. Металевий корд приймають за ціною чорного металу в межах 5 000 - 6 000 тисяч гривень (ще близько $ 200) за тонну.
   Режим роботи - 2 зміни по 8-10 годин. Обслуговують таку лінію 4 працівника. А для розміщення обладнання необхідно виробниче приміщення площею близько 300-350 квадратних метрів.

ЗАСТОСУВАННЯ ГУМОВОЇ КРИХТИ

   Гумова крихта застосовується для виготовлення гумової плитки, ступенів, бордюрів, як компонент у виробництві дорожнього покриття і ГТВ, а також інших виробів. Залежно від розміру фракції грануляту використовується у виробництві різних виробів і покриттів:

• Крихта з розміром фракції 0,5 - 1 мм - застосовується в якості добавки для асфальтного бітуму, підвищує його якість.
• Крихта з розміром фракції 0,1 - 0,5 мм - використовується для виробництва різних гумотехнічних виробів і повторного виробництва автомобільних шин.
• Крихта з розміром фракції 2 - 5 мм - служить компонентом засипки штучних покриттів тенісних кортів і футбольних полів, а також спортивних і дитячих майданчиків.