Ідеї ​​бізнесу. Як відкрити магазин тканин

   Якщо ви володієте знаннями та досвідом у сфері тканин, і пов'язаних з ними діяльністю, а також немаленьким стартовим капіталом, то сміливо можете починати свій бізнес з відкриття магазина тканин. Незважаючи на те, що в даний час пошиттям одягу займається не найбільша частина населення, на думку експертів, попит на тканини знаходиться на високому рівні, а якщо є попит, то у бізнесу є великі шанси на успіх. Однак відразу слід попередити майбутніх бізнесменів про те, що конкуренція на цьому ринку дуже жорстка. Тому перед тим, як прийняти остаточне рішення про відкриття магазину варто провести аналіз всіх присутніх у регіоні конкурентів.

   Упор в такому аналізі треба робити на вивчення асортименту інших магазинів. Так, як асортимент магазину є запорукою його прибутковості, то оцінивши слабкі місця конкурентів, його можна скласти найбільш оптимальним чином. У магазині повинні бути представлені тканини, які важко буде знайти в будь-якому іншому місці. Крім цього від аналізу конкурентного середовища треба відштовхуватися у формуванні цінової політики магазину. Безумовно, що після такого підготовчого етапу необхідно буде визначитися з приміщенням, для розміщення магазину. Зрозуміло, місце повинне знаходитися в людному місці, яке забезпечить велику прохідність магазину, а відповідно збільшить число потенційних клієнтів і популярність серед широких мас населення. Ідеальним рішенням буде придбання або оренда приміщення в центрі міста, але може підійти і жвавий спальний район. Плюсом стане і сусідство з ринками або великими торгово-розважальними комплексами.
   Площа магазину повинна дозволяти його власнику представити великий асортимент, що задовольняє смаки і потреби потенційних споживачів. Необхідний мінімум для відкриття магазину тканин буде 50-60 кв. метрів. Не забувайте і про те, що приміщення має бути добре охоронюваним. Якщо приміщення знаходиться на території торгового центру, то охорона вже передбачена. Якщо це окремо взята площа, то доведеться шукати охоронну компанію для співпраці. Успішність магазину тканин залежить від того, наскільки якісними тканинами він торгує. У зв'язку з цим необхідно з особливою увагою поставитися до вибору постачальника, у якого будете закуповувати весь асортимент магазину. На даний момент якісний товар можна знайти не тільки за кордоном, але і в сусідів Білорусі та Росії. Свою перевагу варто віддати постачальнику, що має багату історію та добру репутацію. Якщо ви вирішите працювати з іноземними постачальниками, то варто бути готовим до того, що контролювати цей процес досить складно. Перш за все, процес повинен бути поставлений так, щоб була можливість постійно контролювати якість поставлених тканин. До того ж купувати тканини маленькими партіями буде невигідно, через високі витрати на перевезення. Тому якщо закуповувати тканини за кордоном, то відразу великими партіями. Робота з закордонними постачальниками небезпечна й тим, що під час перевезення відбувається найчастіше псування товару. Безумовно, його можна буде повернути назад, не зазнавши грошових втрат. Але на це піде дорогоцінний час.
   Важливим пунктом в організації успішної роботи магазину тканин буде грамотна рекламна компанія. Для просування такого бізнесу підійдуть самі стандартні рекламні ходи: телебачення, радіо, ЗМІ. Особливу увагу варто приділити рекламі у спеціалізованих фахових журналах. Бренд магазину повинен приносити йому прибуток, для цього знадобиться створити яскраві, що запам'ятовуються слоган і логотип. Вигідним буде і співпраця з міською ательє з пошиття та ремонту одягу, фірмами і фабриками, що виробляють спецодяг. Для того, щоб організувати таку співпрацю можна найняти торгового представника, який буде показувати зразки ваших тканин можливим закупникам. Крім цього, для постійних клієнтів треба буде створити систему лояльності. Дуже важливо буде найняти грамотний професійний персонал. Безумовно, продавці вашого магазину повинні бути комунікабельними, привітними, крім цього вони повинні володіти спеціальними знаннями в області тканин. Персонал магазину тканин повинен бути обізнаний про властивості та характеристики всіх, представлених в магазині тканин. На думку експертів для обслуговування такого магазину знадобиться команда з 3-5 продавців-консультантів, а також пари касирів. Рівень заробітної плати визначається кваліфікацією, досвідом персоналу, а також середнім рівнем заробітних плат в регіоні. Витрати на заробітну плату бухгалтеру можна уникнути, якщо підприємець сам буде займатися цією сферою. Більш того, бізнес-експерти настійно радять поступати саме таким чином на початкових етапах організації бізнесу. У разі необхідності можна найняти віддаленого помічника по бухгалтерським справах. Самостійне ведення справ на початкових порах допоможе краще розібратися в процесах, що відбуваються, і в разі необхідності оптимізувати роботу магазину.