Деббі Глікман є успішним підприємцем і матір'ю, яка володіє домашнім бізнесом, яка дозволяє собі працювати, переймаючи ідеї від дітей. У цьому експрес-інтерв'ю Деббі говорить про те, як почався її бізнес, скільки це коштує, і який досвід вона придбала.
1. Як ви прийшли до ідеї організації ароматерапії ?
Коли мій син був дуже маленьким, він постійно боявся заснути навіть будучи "великим хлопчиком", я знала про заспокійливі властивості лаванди і витратила цілий стан на невелику пляшку спрею лаванди. Тоді я зробила деякі дослідження, щоб побачити, чи є щось на ринку, спрямованих на дитячий страх і тривогу і не було нічого. Ось так все і почалося.
2.Винахід продукту це тільки початок, створювати його набагато складніше. Ви згодні? Важко було поєднувати активну роботу з обов'язками мами?
Так, це так легко думати про ідеї і набагато важче привести його до реальності. На щастя, мені не потрібна компанія, щоб прогодувати свою сім'ю. У мене є чудовий чоловік, який дуже багато працює, щоб я могла почати свій бізнес в моєму власному темпі, і паралельно піклується про своїх дітей. Мені пощастило, що мій офіс знаходиться в моєму будинку, так що я можу бути вдома, коли мої діти хворі.
3. Який був розмір початкових інвестицій в бізнес?
Я вклала близько $ 14 000 в мою компанію, які пішли на розробку продуктів і маркетингових матеріалів, розвиток мого сайту та зв'язків з громадськістю. Я щаслива вам сказати, що у мене не було потреби позичати кредит у банку.
4. Що б ви порадили молодим мамам, які хочуть мати невеликий домашній бізнес, але не знають з чого почати?
Краща порада, яку я можу дати: "що Рим був побудований не за один день, і це займає багато часу, щоб заробити гроші з малого бізнесу".
Будьте готові працювати дійсно багато і важко, але зберегти ваші пріоритети у вузді. Не здавайтеся! У мене є погані дні, і у мене є великі дні. Погані дні є ті, які роблять вас сильними і дають зростання і можливість переглянути, щоб зробити ваш продукт найкращим.