Бізнес на пересувних автокофейнях

   Зростаюча популярність мобільних кав'ярень змушує підприємців шукати оригінальні способи залучення клієнтів.
   Дмитро Обозінскій - співвласник мережі мобільних кав'ярень «КофейОк». Свою справу Обозінскій вирішив відкрити три роки тому, коли побачив в столиці перші автомобільні кав'ярні і зрозумів, що це гарна ідея. Тоді він знайшов партнерів, які погодилися вкласти свої гроші в незвичайний бізнес, і його перше кафе на колесах виїхало на вулиці Києва.

   Автокофейні не обманули очікувань підприємця - поспішаючи по своїх справах кияни не упускали можливості випити кави прямо біля метро або офісного центру. Вкладення окупилися за рік, а рентабельність бізнесу досягла 30%. Тепер у Києві працюють три автокофейні «КофейОк»: дві біля Золотих воріт і одна на Львівській площі. Правда, і конкуренція за ці три роки посилилася - на ринку вже два десятки мобільних кав'ярень під схожими лейблами.
   Щоб виділитися на тлі безлічі однотипних автокофеєн, потрібна була нова ідея. Вона прийшла під час подорожі по Європі, де вже давно колесять по вулицях кав'ярні-велосипеди. Повернувшись додому, Обозінскій з ентузіазмом зайнявся втіленням в життя нового проекту. Але його чекало розчарування: Київ - не Копенгаген, за тутешніми дорогами велокофейня практично не може переміщатися. Дмитро придумав, як вирішити проблему: його велокофейні їздять лише по ідеально рівним полам торгових центрів. Поки конкуренти не перехопили ініціативу, підприємець збирається за рік вивести три діючі велосипедні кав'ярні на самоокупність і продовжити експансію, зайнявши кращі місця в столичних ТРЦ.