Ідеї ​​бізнесу з виробництва морозива

   Неможливо не любити морозиво. Це смак нашого дитинства, який завжди нагадує нам про тих щасливих і безтурботних днях. Морозиво вживається як самостійний продукт, і часто входить в рецептуру різноманітних десертів та інших страв. Однаково морозиво люблять і діти, і дорослі. Протягом багатьох років високий інтерес до морозива підтримують виробники завдяки тому, що постійно збільшують асортимент, використовують у виробництві нові технології, урізноманітнюють рецептуру. Це дає підстави стверджувати, що попит на морозиво не зменшується, а тільки зростає.
   Багато підприємців називають морозиво продуктом сезонного попиту. Вважається, що в холодну пору року морозиво купують набагато рідше. Однак навіть в середині зими попит на морозиво не виявляється на нульовій позначці. Морозиво купують до різних свят або для сімейних свят. Тому в тому випадку, якщо Ви плануєте розпочати власний бізнес по виробництву морозива, можна не сумніватися в його рентабельності і затребуваності.  Складаючи бізнес-план компанії, яка планує займатися виробництвом морозива, обов'язково слід врахувати всі витрати на відкриття бізнесу, щоб правильно розрахувати бюджет. До числа основних витрат відносять оренду або придбання приміщення для розташування виробничих потужностей, закупівлю необхідного в технологічному процесі обладнання, холодильні установки, техніка для зберігання і транспортування морозива. Підприємцю варто задуматися про те, яким чином буде організована доставка морозива кінцевому споживачеві. Справа в тому, що для цього не можуть бути використані прості машини, які є в будь-яких автопарках. Доставка морозива здійснюється в пересувних холодильних камерах, які є лише в небагатьох транспортних компаніях, і їх оренда достатньо дорога. Тому абсолютна більшість підприємців наполягають на придбанні власного автомобіля.
   Для початку достатньо буде однієї одиниці, а потім, розширюючи виробництво, можна буде збільшити і кількість пересувної холодильної техніки. Всі ці видатки є постійними. Не варто забувати і про змінні витрати, які постійно виникають при відкритті цеху з виробництва морозива. Це вартість сировини, необхідного для організації виробництва. Деякі підприємці використовують для цього сухі суміші, які потрібно просто розвести водою, і в результаті Ви отримаєте морозиво потрібного смаку. Але є і прихильники класичної технології, які не приймають використання сухих сумішей, а наполягають на приготуванні морозива по багатокомпонентній технології.
   Цілком природно, що прибуток від виробництва морозива із сухих сумішей буде набагато вище, однак вважається, що морозиво, виготовлене за класичними технологіями, виходить кращої якості, а значить буде користуватися великим попитом у споживачів. Але багато виробників умисно йдуть на це, тому що разом із збільшенням витрат, компанія отримує реальну можливість отримати важливі конкурентні переваги і суттєво збільшити частку ринка.
   Відкриваючи бізнес з виробництва морозива, слід уважно вивчити ринок різноманітних глибоких маркетингових досліджень. Напевно, компанії-новачкові буде важко конкурувати з справжніми гігантами в цій галузі, які існують не на регіональному, а на всеросійському ринку. У цьому випадку варто просто вийти на іншу нішу, і зайняти своє місце, не намагаючись "посунути" ці компанії. У невеликих компаній у цьому випадку є як мінімум одна конкурентна перевага - вони здатні забезпечувати низькі ціни, в той час як для всеросійських або європейських гігантів виробництва це дуже складно. Крім того, пам'ятайте, що чим більше на ринку виробників-холодокомбінатів, тим складніше буде втриматися тут маленьким підприємствам. Вони, до речі, часто поглинаються корпораціями, і тому з часом на ринку залишається лише кілька великих виробників. Тому сьогодні все частіше говорять про те, що прийти на ринок невеликому цеху можна тільки з унікальним за своїми смаковими властивостями товаром, забезпечивши на нього оптимальну ціну за умови високої якості.
   Відкриваючи бізнес з виробництва морозива, виріште, чи потрібна Вам реклама. Варто відзначити, що необхідна вона буде в тому випадку, якщо Ви плануєте розкручувати власний бренд. До речі, це буде досить правильним рішенням, тому що морозиво відомого бренду користується великим попитом, а до складу його вартість входить не тільки собівартість продукту, але і ціна бренду. Головна проблема ринку морозива полягає в тому, що якою б не була реклама, споживач зазвичай вибирає не морозиво того чи іншого виробника, а морозиво чи інший продукт споживання. Незважаючи на старання виробників, морозиво перестало бути символом дружнього спілкування. Це означає, що реклама морозива повинна бути спрямована на привертання загальної уваги до цього продукту в цілому, і тільки потім - на вибір тієї чи іншої марки. Уважно вибирайте і упаковку для морозива. Вона повинна відповідати ряду вимог.  Також важливо, щоб упаковка була зручною, перешкоджала пошкодження морозива при транспортуванні. Для того, щоб підприємство з виробництва морозива було прибутковим і успішним, важливо уважно вивчити тенденції розвитку цього ринку. Численні маркетингові дослідження, які є у вільному для вивчення доступі, дозволяють адекватно оцінити стан і місткість ринку, розміри конкурентного поля, типологію асортименту, види і кількість каналів просування і ринків збуту. Таким чином, сучасний виробник морозива при грамотному підході до організації бізнесу обов'язково досягне успіху в обраній галузі.