Зимові бізнес-ідеї

   Потрібно з розумом використовувати кліматичні особливості країни, з метою розвитку сезонного, а саме, зимового бізнесу в Україні. Ідеї ​​найбільш актуальних бізнес-стартапів морозного сезону пропонує Вам нижче.
   1. Прибирання снігу та бурульок як бізнес.
    Суть ідеї і одночасно найбільш складна задача бізнес-стартапу, полягає в тому, щоб сформувати базу постійних клієнтів. Останніми можуть стати: великі організації, школи, дитячі садки і навіть ЖЕКи. Після чого, з клієнтами укладається договір на надання послуг, пов'язаних із збиранням дахів та прилеглих територій.

   Що вам знадобиться для стартапу: прибиральний інвентар: лопати, ломи, скребки; складні сходи; страхувальне спорядження; огороджувальні стрічки; молотки. Якщо буде вироблятися очищення прилеглих територій, то простими лопатами і шкребками не обійтися, доведеться придбати спеціалізоване обладнання, зокрема снігоприбиральну невелику машину, вартість якої від 2 тисяч грн. Основний вплив потрібно зробити на велику рекламну компанію своєї пропозиції. Не забувайте про те, що якщо ви будете використовувати найманих працівників - необхідно щодня проводити цільовий інструктаж з техніки безпеки з обов'язковим розписом інструктували та інструктуючого в спеціально створеному для цього журналі.
   За приблизними підрахунками, заробляти взимку на прибиранні снігу можна порядка 20 тисяч гривень щомісяця.
   2. Зимовий автосервіс.
   Ідея стати "автомобільним рятувальником" буде користуватися стабільним попитом. Послуги які ви можете надавати: продаж акумуляторів; послуги буксирування; продаж запчастин, електроніки, тросів, прикурювальних проводів, зимових двірників, незамерзаючого омивача, антифризу. Що вам знадобиться для стартапу: власна машина, яка повністю підготовлена ​​до зимового сезону; кілька буксирувальних тросів, вартість яких від 150 грн.; запасний акумулятор (для об'єму двигуна 1.6 його вартість сягає 1600 грн.); дроти прикурювальні (від 160 грн.); необхідні автомобілістам запчастини: щітки склоочисника (від 100 грн.), незамерзаючу рідину-омивач (від 25 грн. за 1 л.), антифриз (від 30 грн. за 1 л.) і т. д. Основою правильного розвитку бізнес-стартапу є встановлення конкурентоспроможних цін на основні послуги та додатковий сервіс. Для цього пропонуємо ознайомитися зі середньоринковою ціновою політикою київських фірм, що надають послуги буксирування: вартість виклику і використання евакуатора для легкового авто в денний час (навантаження / вивантаження, пробіг) обійдеться в 180 грн. плюс 5 грн. за кожний кілометр пробігу. Вартість надання послуг за межею міста підвищується до 6 грн. за 1 кілометр пробігу; вартість послуг у нічний час (з 20:00 до 8 ранку), може зрости на 20-30% від заявленої; у разі, якщо машина знаходиться у кюветі - додаткова плата за сервіс складе від 150 грн.; заміна колеса - 150 грн. за виклик плюс 20 грн. за роботу; запуск двигуна пусковим пристроєм (160 грн. за виклик плюс 20 грн. за роботу). Практика ведення подібного бізнесу говорить про те, що кількість "врятованих" вами автомобілів може досягати 20, а то і 30 за день, в залежності від регіону, а також погодних умов.
   На початкових етапах розвитку бізнесу, варто зосередитися на послугах, що надаються в межах міста, а також особисто виконувати роль диспетчера. Важливим моментом є процес регламентування застосування штрафних санкцій. Наприклад, за простій машини з вини клієнта, він повинен буде сплатити 150 грн. за кожну годину, так само, як і за помилковий виклик.
   3. Зимова цілодобова міні-аптека.
   Актуальність відкриття цілодобової міні-аптеки в зимовий період пояснюється зростаючим попитом на її послуги з боку більшості громадян, постійно зазнають стреси на роботі, погано харчуються і просто мають схильність до вірусних захворювань. А скільки травматичних ситуацій може викликати ожеледь на дорогах!
   Що вам знадобиться для стартапу, зокрема, препарати та персонал: ліцензія; при цьому продавець в аптеці повинен мати, як мінімум середню фармацевтичну освіту, а провізор - вища. В іншому випадку, інспектуючі органи можуть накласти штраф або призупинити роботу пункту продажу; запас всіх популярних і дієвих засобів проти нежитю, кашлю, температури, і в цілому ГРЗ і грипу, зокрема для дітей; універсальні, недорогі засоби лікування: гірчичники, термометри, краплі, бинти і т.д. Що стосується розмірів прибутку, то вона досягає 300-400 доларів на місяць, у разі, якщо ви особисто займаєтесь реалізацією товару. Так що розглядати такий вид діяльності як самостійного бізнесу не доводиться - тільки як додатковий заробіток.
   4. Утеплення балконів, вікон і дверей.
   Що вам знадобиться для стартапу: знання декількох методів утеплення, які можна почерпнути з інтернет-ресурсів. Досвід і відповідне портфоліо вже виконаних робіт, ви можете придбати, надаючи послуги своїм родичам і друзям; найбільш поширеним методом не тільки утеплення, але і шумоізоляції, є "шведський метод", який передбачає використання силіконового герметика та пологотрубчастого ущільнювача, а також теплозберігаючої плівки; набір необхідних інструментів: фрезер, важільний шприц, викрутка з плоским жалом, молоток, дрель і т. д. Порада: якщо естетичні якості не особливо важливі, в процесі утеплення вікон краще використовувати плівку, призначену для пристрою так званого паробар'єра або гідробар'єра. Відмінною особливістю таких плівок є те, що вони посилені стекловолоконной сіткою і розраховані на температури до мінус 40 градусів.
   Бізнес по утепленню вікон, балконів та дверей буде ефективний як у міських мегаполісах, так і невеликих містечках і селищах. А з придбанням належного досвіду, ви можете надавати послуги реставрації вікон. Правда, останній вид діяльності передбачає також наявність цеху і найнятої команди людей, що займаються збиранням віконних рам.
    Вартість послуги з утеплення вікон і вхідних дверей досягає 50-70 доларів США, а вартість утеплення або створення нових віконних дерев'яних рам доходить до декількох тисяч доларів США.