Бізнес з нуля: сервіс евакуаторів автомобілів

 
 Що б не говорили про якість доріг, а автомобілів стає все більше, число водіїв росте, а майстерність водіння залишає бажати кращого. Звичайно, аварії, транспортні пригоди несуть руйнування, що дуже сумно, однак справжній підприємець у будь-якій ситуації шукає вигоду. Ось і ми з Вами спробуємо знайти в вище описаній ситуації свій прибуток. Зростає кількість автомобільних аварій, що означає велику кількість автомобілів, які не в змозі своїм ходом дістатися до місця стоянки або утилізації. Таким автолюбителям доводиться викликати евакуатор. Ось тут ми й з'явимося. Евакуатор як бізнес - чудова ідея в сучасному місті.

   Говорячи про такий бізнес, як служба евакуаторів, варто відзначити той факт, що одного евакуатора для розвитку бізнесу Вам напевно буде мало. Для початку непогано було б мати хоча б три автомобіля - два для евакуації легкових автомобілів і один для евакуації малотонних вантажівок. Такий підхід дозволить досить швидко прийти на ринок і зайняти своє місце.
   Чому однієї машини недостатньо? Вся справа в тому, що для більшості водіїв основним фактором при виборі компанії-евакуатора є питання часу. Якщо у Вас буде всього один евакуатор, то він не зможе обслужити достатнє число клієнтів, а водіям доведеться постійно чути в слухавці телефону: «машина зайнята - чекайте». Кому ж це сподобається? Так що три машини - це оптимальний вибір, що дозволяє не дуже витрачатися на заробітну плату водіям та технічне обслуговування, але в той же час забезпечувати необхідний обсяг виконаних робіт.
   Істотним плюсом такого готового бізнесу, як евакуація автомобілів, є простота розвитку і дешевизна реклами. Ви завжди зможете просто роздрукувати листівки, що описують надану послугу із зазначенням номера телефону і залишити їх на крупній автостоянці - водії обов'язково запишуть номер евакуатора - на всяк випадок. Для швидкого розвитку бізнесу з нуля досить простим, але ефективним рішенням буде обзавестися знайомими таксистами, які змогли б за скромну плату повідомляти Вам про аварії та випадки, в яких вимагається евакуатор. Також можна домовитися з власниками станцій технічного обслуговування - за привезених клієнтів вони могли б ділитися з Вами частиною виручки.
   Якщо говорити про мінуси розглянутого бізнесу, то можна зробити висновок про те, що їх не так вже й багато. Запчастини і технічне обслуговування евакуаторів сьогодні не представляють ніяких проблем, конкуренція невисока, а знайти водія на евакуатор в сучасному місті досить просто. Єдиною більш-менш серйозною проблемою є оформлення телефону, який зміг би приймати виклики. Ідеальним рішенням представляється відкриття диспетчерського центру, який зміг розподіляти дзвінки, проте на етапі становлення і початкового розвитку бізнесу такий підхід виявляється занадто витратним і не окупає себе.
   Взагалі, якщо говорити про окупність, то можна сказати про те, що сервіс автомобільних евакуаторів як бізнес окуповує себе за два-три місяці. Так що вирішуйте, розраховуйте прибуток, шукайте водіїв і негайно приступайте до даного бізнесу, поки конкуренція ще не надто велика. З іншого боку - якщо бажаєте знизити ризик, спробуйте підшукати вже діюче підприємство, виставлене на продаж. Купівля бізнесу в такому випадку дозволить не тільки скоротити тимчасові втрати на розкрутку нового бізнесу, але і дасть можливість заздалегідь переконатися в прибутковості даного бізнесу у вашому місті.