Як заробити на зварювальних роботах

   
Практично у кожної людини виникає в житті ситуація, коли йому потрібно відремонтувати або виготовити з металу якусь конструкцію або виріб. І якщо ця людина не вміє чи не хоче зварювати сама (а таких більшість), то він починає шукати людину або людей, які зможуть йому допомогти.
   Знайти таких людей не завжди просто. І дуже часто люди готові переплачувати тільки за те, щоб їм швидше виготовили, відремонтували або демонтували щось зроблене з металу (ворота, сходи, паркани, труби і т. д.).

   Для ведення такого бізнесу є кілька варіантів. Ви працюєте самі або з партнером і весь прибуток забираєте собі. Або ви наймаєте зварників і платите їм зарплату або відсоток від замовлення. Але є ще й зовсім простий варіант, коли ви виступаєте в ролі посередника - знаходите клієнтів і виконавців (зварників) і отримуєте свій відсоток від суми замовлення. Природно, можна успішно поєднувати ці три варіанти і отримувати більший прибуток.
   Послуги зі зварювання будуть затребувані у населення завжди. Хоча і в різних пропорціях - в теплу пору року більше, в холодну менше. Тому такий малий бізнес, за правильної організації справи, буде прибутковим і - саме головне - не вимагає великих витрат для його початку. Ви завжди можете почати з посередництва, навіть не звільняючись з роботи.
   З часом можна накопичити досвід і зібрати капітал для придбання обладнання та автомобіля. Після цього варто, звільнитися і найняти зварників або працювати самому і наймати працівників тільки в сезон.
   Для отримання максимального прибутку вам потрібно ефективно просувати не лише свої послуги, а й послуги інших зварювальників, які будуть віддавати вам частину прибутку від виконаних замовлень.
   Вам треба буде з'ясувати ситуацію на ринку зварювальних послуг в вашому регіоні, довідатися про ціни, знайти собі партнерів, якщо дозволяють фінанси, купити інструмент і автомобіль. Якщо ваші фінансові можливості обмежені, то для початку ви можете обмежитися посередництвом і вкладатися тільки в рекламу. Але, при будь-якому варіанті ведення цього бізнесу, найголовніше - це знайти клієнтів, які готові будуть платити ті гроші, за які вам або вашим сварщикам буде вигідно працювати.
   Навіть якщо ви чи ваші працівники не можуть виконати ті чи інші зварювальні роботи, то в більшості випадків можна знайти тих, хто візьметься за цю роботу і погодиться віддати вам відсоток з цього замовлення. Тому основним завданням у зварювальному бізнесі, як і в будь-якому іншому, є пошук клієнтів.
   Для цього всі засоби хороші. Можна просувати свої послуги безкоштовно, через друзів і знайомих. Але краще й ефективніше використовувати платні способи: газети, інтернет, візитки. Саме прекрасне, що вартість реклами, як правило, не велика, а прибуток з лишком окупає ці вкладення. Якщо ви навчитеся ефективно рекламувати свої послуги, то ви і ваші зварювальники не сидітимуть без роботи. Все що потрібно буде робити, це приймати дзвінки від клієнтів. Якщо ви домовитеся про вартість робіт, то залишається тільки самим їхати виконувати зварювальні роботи до замовників (або відвозити своїх зварників), або віддавати контакти клієнтів іншим сварщикам і отримувати з них відсотки.
   Не женіться відразу за високим прибутком. Не завищувати вартість послуг, а також відсоток, який будете брати зі зварників за виконання замовлень. Завищивши ціну послуг, ви ризикуєте залишитися без клієнтів. А якщо не матимете хороші партнерські відносини з досвідченими зварювальниками, які будуть згодні працювати по вашим умовам або віддавати відсоток від замовлень, то працювати вам доведеться самим. Зазвичай такий відсоток 15-20 для початку, за умови, що ви займаєтеся тільки пошуком клієнтів.
   Далі не переставайте шукати нові способи просування своїх послуг. У кожному регіоні ефективність різних способів реклами може сильно відрізнятися. Наприклад, в одних містах люди можуть шукати зварників за газетами, а в інших - переважно через інтернет.
   Спосіб заробітку на зварюванні досить простий і підходить всім зварювальникам і не тільки їм. Але ті зварювальники, які займаються цим не перший рік, дуже неохоче діляться своїм досвідом, а найчастіше мовчать, як риби - бояться конкуренції. Але, в будь-якому випадку, якщо ви маєте намір зайнятися наданням послуг по зварюванню населенню, то необхідно знайти професіонала, який займається цим кілька років і поділиться з вами своїм досвідом.