Що заважає вам заробити ваш перший мільйон

 
Заробити семизначну суму в інтернеті ще 10 і навіть 5 років тому здавалося нереальним. Але сучасні технології вносять свої правки в глобальні процеси. За допомогою різних технологій, освітніх програм в мережі, майстер-класів, наукових досліджень отримувати інформацію стало набагато простіше. На жаль, багато хто все ще критично ставиться до подібних можливостей.
   У сучасному світі навряд чи хтось зможе поскаржитися на брак інформації або відсутність доступу до неї. Правда, іноді, коли людина бачить скільки перед ним відкривається можливостей, він боїться загубитися і закривається від усього цього.
   Ви повинні навчитися засвоювати необхідну для вас інформацію, аналізувати і користуватися нею. Повторюйте дії, які вважаєте потрібними і корисними щодня, поки вони не стануть звичкою.

 
   Причин, які заважають людям стати багатшими.
   1. Страх перед експериментами. У пошуках досконалості можна втратити купу грошей, але успішні люди не бояться і не зациклюються на цьому. Багато в пошуках справи, в якій зможуть повноцінно себе реалізувати, проводять роки. Але в підсумку знаходять те, що насправді приносить успіх. З десятків ідей тільки одна або дві можуть бути визнані рентабельними, але, щоб їх знайти, треба було спробувати себе і в чомусь іншому.
   Перевірте всі ваші божевільні ідеї. Не залежно від того, наскільки дурними вони здаються, спробуйте втілити їх у життя. З'ясуйте, які з них працюють, а потім розберіться з тим, наскільки вони ефективні. Спробуйте кілька варіантів роботи і виберіть оптимальний варіант. Ідея нічого не означає, поки ви не спробуєте втілити її в життя.
   2. Недостатньо добре сплановані дії. Однією з найбільших помилок підприємців є те, що вони самі не знають, чого хочуть. Успішні люди спочатку знають чого хочуть, вони націлені на конкретний результат і роблять все для того, щоб його досягти. Озброївшись усвідомленістю, вони детально планують кожен крок, що і навіщо потрібно зробити, щоб наробити якомога менше помилок. Стратегічне планування є невід'ємною частиною їхнього життя. Коли ви усвідомлено робите якісь вчинки, то ви вберігаєте себе від ризиків і приймаєте більш обгрунтовані рішення.
   Створюйте стратегічний план до того, як почнете виробляти тактику. Саме подібні дії допоможуть визначитися з напрямком розвитку і цільовою аудиторією. Ви повинні обов'язково вказати в плані, на яку аудиторію плануєте працювати, а також у чому ваша відмінність від конкурентів.
   3. Недовіра у виконанні роботи. Передавати повноваження іншим людям, які роблять роботу також добре, як ви або ще краще, є невід'ємною частиною бізнесу. Коли ваше підприємство буде рости, ви не зможете контролювати і робити все самостійно. Але перед тим, як передавати повноваження комусь іншому, вам необхідно визначити цінності і стандарти компанії.
   Ваша команда повинна бути цілісною і спрацьованою. Щоб ви знали, що можете довіряти людині роботу і він виконає її на досить хорошому рівні. Вам необхідно переконатися, що людина відповідальна і на нього можна покластися. Більшість підприємців не бояться наймати співробітників і передавати їм повноваження, але вони не приділяють підбору персоналу належної уваги і, в підсумку, не отримують належного результату роботи.
   4. Більшість неправильно розставляють пріоритети. Мільйонери розуміють, що ніколи не стали б багатими, якби всю увагу акцентували на грошах. Нормально, коли гроші є основним важелем руху, але не варто на них зациклюватися. Якщо ви не будете звертати увагу на якість свого продукту, але будете наосліп бігти за заробітком, то навряд чи зможете досягти помітних результатів.
   Сфокусуйтеся на тому, щоб проаналізувати ринок і зрозуміти, в якій сфері за найменший час ви зможете заробити найбільше. Може варто вкласти гроші в нерухомість, розробити масштабний проект або інвестувати в якусь масштабну ідею. Використовуйте час з найбільшою користю. Якщо ви насправді хочете заробити, станьте конкурентоспроможним фахівцем. Це не так вже й складно зробити. Підприємці, які адекватно оцінюють конкурентів і прагнуть стати кращими у своїй сфері, мають велику цінність для ринку, ніж інші.
   5. Багато концентрують увагу на собі, а не на клієнтах. Люди дбають про те, яку вигоду від бізнесу можуть отримати в першу чергу самі. Вони знають, що люди повинні їм платити за їх "геніальний" продукт, тільки чи треба це самим споживачам не думають. Вони хочуть, щоб була чудотворна суміш, яка зможе вирішити проблеми і гроші будуть литися струмками, але такого не буває. Ваш успіх пропорційний вашим старанням.
   Ви дійсно розумієте, що потрібно вашим клієнтам? Більше прислухайтеся до споживачів, саме вони підкажуть, що хотіли б отримати. Не бійтеся робити щось принципово нове, адже у вас з'явиться можливість бути унікальним. Створіть свої принципи роботи та якість надання послуг.
   Нарешті, продумайте, наскільки ваша ідея перспективна. Не зациклюйтеся на тому, що навряд чи буде таким же актуальним через кілька місяців. Будьте далекоглядні і відповідно з цим будуйте свою стратегію.