Ідея для малого бізнесу: як заробити на гнучкій черепиці


Як заробити на гнучкій черепиці
 Незважаючи на економічну кризу, все більше і більше людей прагнуть стати підприємцями та організувати свою власну справу. Сфера будівництва - одна з найбільш безпрограшних варіантів, так як в складні, непередбачувані часи люди завжди будуть інвестувати в нерухомість. Але для цього їм потрібно запропонувати якісний і, головне, довговічний товар, використовуючи який, вони зможуть звести міцний будинок на десятиліття. Гнучка покрівельна черепиця - один з таких варіантів.

   Що собою являє черепиця

   Ідея виникла в американських поселенців - міста будувалися швидко, матеріалів не вистачало. Виготовляти керамічну черепицю було довго і дорого. Тоді хтось спритний і придумав на картонну основу наклеювати пропитану бітумом керамічну крихту. Сьогодні для основи гнучкої черепиці використовуються зовсім інші матеріали, але принцип залишився той же. Штучний покрівельний матеріал підвищеної міцності, еластичності і довговічності дозволяє створювати красиві, неповторні і надійні конструкції.
   Інші переваги гнучкої черепиці:
  • екологічність - всі пропитання, фарби і сировина не містять шкідливих токсинів, навіть при нагріванні і під впливом вологи черепиця не виділяє ніяких шкідливих речовин;
  • широка колірна гамма - те, що обіцяють виробники в рекламних брошурах, в реальності виглядає так само барвисто і яскраво;
  • простота і швидкість укладання - тобто, замовник додатково економить на робочій силі та витратних матеріалах;
  • можливість заміни окремі сегменти в разі необхідності;
  • міцність - покрівля легко перенесе навіть найсуворішу зиму з хуртовинами і бурями;
  • стійкість до морозу, сонця і дощу.

   Як заробити на даному будматеріалі

   Вирішивши зайнятися реалізацією гнучкої черепиці, ви можете вибрати одну з двох тактик:
  • вивчивши ринок конкурентів, встановити гранично низьку вартість в своєму магазині. Але щоб бізнес приносив дохід, вам доведеться подбати про швидке формування великої клієнтської бази - це можуть бути забудовники дачних селищ, санаторіїв, приватні особи і такі ж посередники, як і ви;
  • навпаки, відкрити салон елітної гнучкої черепиці, роблячи вплив на якість, ексклюзив і різноманітність - клієнтів буде менше, але зате і ціни ви можете поставити гідні. Співпрацюйте з дизайнерами інтер'єрів і ландшафтів, архітектурними бюро і т.д.

   У будь-якому випадку вам потрібно забезпечити такі найважливіші моменти, як надійний виробник і постачальник, щоб у разі великого замовлення вас не підвели - простій на будівництві рівносильний катастрофі, один раз не доставите вчасно товар, і з вами більше ніколи не стануть працювати. Велику роль відіграє реклама, ви повинні заявити про себе і довести, що саме у вас краще і вигідніше, ніж у інших. Але знову ж таки: що обіцяєте, то потрібно виконувати. І на вічних знижках та акціях грошей не заробиш.
   Все нове завжди цікаво - така людська природа. Можливо, через десяток-другий років, коли з'являться інші матеріали, популярність гнучкої черепиці піде на спад. Ну а поки що це західне «ноу-хау» викликає на будівельному ринку гарячий інтерес і на цьому можна дійсно непогано заробити.