Бізнес ідеї для студентів

 
Бізнес ідеї для студентів
 Звичайно, кожен студент мріє про додатковий дохід або заробіток, оскільки не всі батьки і не завжди можуть виділити достатньо коштів, щоб вистачало і на навчання, і на розваги. Однак, студент в день ​​вчиться, ввечері знову вчиться, і часу, щоб працювати на звичайній роботі по стандартним графікам з восьмигодинним робочим днем ​​у нього практично немає. Саме тому все більше і більше студентів воліють почати свій власний бізнес, оскільки в цьому випадку студент сам собі бос і може будувати свій графік роботи так, як йому зручно.
   Перед тим, як почати створювати свій бізнес, який буде приносити дохід, студенту варто врахувати кілька серйозних ключових моментів:

   1. Відсутність великих грошових вкладень. Ваша бізнес ідея повинна бути простою і не вимагати постійних грошових вкладень, тому що в протилежному випадку можна влізти в борги або кредити. Тому важливо уникати будь-якої концепції, яка вимагає кредитів, і зосередитися виключно на тих ідеях, які можуть бути профінансовані з наявним у Вас капіталом.
   2. Пріоритетність навчання. Поки Ви ще в статусі студента, підвищення рівня освіти має залишатися Вашим пріоритетом. Тому Ваша бізнес ідея повинна бути відносно простою в управлінні і не вимагати великих витрат часу. В силу цього, багато студентів вибирають бізнес, що вимагає всього кілька годин на день, від 2 до 4 годин. Інші вибирають сезонний бізнес або займаються бізнесом під час канікул.
   3. Важливість дослідження ринку. Перш ніж віддати перевагу конкретній бізнес ідеї, важливо провести ретельне дослідження ринку. Найважливіший фактор - це те, що допоможе на обраному ринку донести Ваш продукт до цільових споживачів. Іншим ключовим фактором є рівень конкуренції в зв'язку з конкретною ідеєю, так як на ринках, які вже заповнені, набагато важче побудувати прибутковий бізнес. Тому, можливо, найкращим рішенням буде вибрати менш популярні ринки, на які простіше вийти.
   Зверніть увагу, що підприємцю не обов'язково мати співробітників або вибудовувати складні бізнес-процеси, щоб отримати прибуток. Найголовніше - це знайти продукт, який люди хочуть купити і продати його з прибутком. Якщо у Вас вийде зробити це добре, а потім повторити, то Ваш бізнес зможе генерувати постійний дохід, не забираючи багато часу, що дозволить зосередитися на навчанні. Ще одна перевага свого невеликого бізнесу для тих, хто навчається на спеціальності, пов'язаній з бізнесом, це те, що можна відразу застосовувати отримані знання у власному бізнесі.
   А тепер наведемо кілька простих для запуску ідей бізнесу, які студент може зручно поєднувати з навчанням. Найпростішими в плані реалізації є ідеї пов'язані з інтернет-технологіями, оскільки інтернет відіграє величезну роль в житті людей і це дозволяє почати бізнес швидко і витрачати на нього зовсім небагато часу і інших ресурсів.

   1. Бізнес на заправці картриджів і ремонту оргтехніки. Це ще один варіант організації бізнесу без вкладень. Послуга дуже затребувана у великих містах, де багато офісів і існують цілі бізнес-райони або ділові центри. Відразу відкрити бізнес можна якщо вже є навички заправки картриджів принтерів різних марок. Якщо таких навичок немає, можна найняти працівників.
   Дуже потрібні і будуть в тему навички по ремонту оргтехніки, оскільки клієнти, швидше за все, будуть до Вас звертатися і з питань ремонту, а це ще одне велике джерело доходу. На самому початку потрібно дати рекламу, щоб залучити клієнтів, і, можливо, не один раз. Так само необхідно зняти приміщення в діловому центрі або в бізнес-районі.
   Можливо, перший час буде важко, але як тільки з'явиться кілька постійних клієнтів, бізнес має всі шанси вийти в прибуток. Згодом зі скромного студентського заробітку з невеликими вкладеннями ця ідея може перерости в повномасштабну фірму з продажу витратних матеріалів та ремонту оргтехніки.

   2. Бізнес на прокаті велосипедів. Велосипед - це екологічно чистий вид транспорту і, з цієї причини він буде ставати все більш популярним серед населення великих міст. Люди усвідомили, що на велосипеді не потрапиш в пробку, а значить запізнення на роботу і на важливі зустрічі виключені. Тому прокат велосипедів може стати Вашим прибутковим бізнесом, потрібні лише невеликі вкладення на старті.
   Сума інвестицій залежить від кількості велосипедів, які Ви вирішили здавати в прокат спочатку. Почати можна з невеликого числа, а потім поступово купувати нові транспортні одиниці. Як мінімум, рекомендується придбати 10 різних моделей велосипедів.
   Вашою аудиторією будуть підлітки, діти, а так само дорослі люди, які віддають перевагу вести здоровий спосіб життя. Не слід купувати дорогі професійні моделі велосипедів, оскільки професіонали велоспорту рідко використовують велосипеди напрокат. Краще зупинитися на універсальних моделях, які підійдуть усім. Знадобиться також приміщення для зберігання велосипедів, яке можна орендувати або пристосувати для цих цілей гараж.

   3. Ідея безкоштовного ксерокопіювання або роздруківки текстів на принтері виглядає досить цікавою. Можна відразу встановити, що умовою надання безкоштовних послуг друку буде реклама на зворотному боці аркуша, і тоді вийде, що ці послуги будуть оплачуватися рекламодавцями. Зі зворотного боку роздрукованої для клієнта інформації, буде розміщуватися рекламне оголошення.
   Як правило, клієнтів, які бажають безкоштовно надрукувати що-небудь або зробити безкоштовну копію, не бракує. Тут треба подумати, де розмістити подібну точку друку, щоб це було вигідно рекламодавцям.
   Наприклад, якщо розташувати таке рекламне агентство поруч з університетом або всередині нього (студентам часто буває потрібно роздрукувати що-небудь або зробити копії - це одна з найбільш затребуваних послуг), а на зворотному боці друкованих аркушів розмістити рекламу молодіжного одягу, це точно сподобається і рекламодавцям , і замовникам безкоштовного друку.

   4. Друг напрокат. Ця цікава послуга дуже популярна в Європі і США, але в нашій країні тільки починає привертати до себе увагу людей. Людям часто хочеться піти з ким-небудь в кіно або кафе, а може, просто пройтися по магазинах. Як шкода, що в таких ситуаціях не виявляється поруч друзів і родичів, готових з радістю скласти компанію.
   Поки ця послуга з'явилася тільки в великих містах, є навіть кілька російськомовних сервісів, що пропонують такі послуги, але в невеликих містах послуга практично не представлена. В Америці послуга «друг напрокат» коштує близько 250 грн. в годину.

   5. Торгівля в дорожніх пробках. Люди, що потрапили в пробку, зазвичай слухають аудіокниги, розмовляють по телефону або дивляться відео, в загальному, намагаються проводити час з користю. А деякі спритні громадяни побачили в цьому можливість зробити час в пробках ще й приємним - можна запропонувати людям напої і фаст-фуд, морозиво або інші товари.
   За кордоном така торгівля вже стала звичною: точки фаст-фуда направляють своїх продавців в місця дорожніх пробок, забезпечивши їх переносними міні-холодильниками, гарячими виробами для продажу і всім, що необхідно для торгівлі. Але цей бізнес можна вести і самостійно. Фахівці сходяться на думці, що такий вид бізнесу без вкладень може приносити хороший дохід підприємцям.

   6. Налагодження та обслуговування мобільних пристроїв. Ця ідея підійде для впевнених користувачів мобільних пристроїв. Для реалізації знадобляться тільки власні вміння і невелике приміщення, перший час можна обійтися без приміщення.
   Планшети, смартфони, мобільні телефони зараз є практично у всіх - у самих студентів і їхніх батьків, і навіть у їхніх бабусь і дідусів. І тут очевидно, що людям, які раніше не користувалися такими гаджетами потрібна не тільки технічна допомога в їх налаштуванні та встановленні необхідних додатків, але і чисто консультаційні послуги, тому, що їм складно відразу розібратися і зрозуміти як це все працює.
   Можна почати такий бізнес з першої стандартної послуги початкового налаштування придбаного користувачем пристрою. А потім можна запропонувати і додаткові послуги, наприклад, з продажу і наклеювання захисної плівки на екран пристрою або за додатковим «прокачування» функцій пристрою.

   7. Послуги SMM. Просування в соціальних мережах або SMM (Social Media Marketing) - це вже зовсім не новий вид просування свого товару або послуги, зараз це дуже ефективний інструмент створення каналів залучення клієнтів практично в будь-який бізнес.
   До послуг SMM відноситься ведення спільнот і груп в соцмережах, залучення в співтовариства цільових клієнтів, залучення уваги до бренду компанії, створення і ведення рекламних кампаній на рекламних біржах соцмереж, вірусний маркетинг, створення відео та ведення відео-каналу.
   Крім комерційних компаній, свої блоги і спільноти в соціальних мережах ведуть навіть політики і зірки шоу-бізнесу. Багато з них звертаються до допомоги SMM-агентств. Але для того, щоб почати надавати такі послуги зовсім не обов'язково відразу відкривати SMM-агентство, перший час можна спеціалізуватися на веденні спільнот в якійсь одній соціальній мережі, а потім, поліпшити свої навички і розширити список своїх послуг і перелік соціальних мереж, по яким надаються такі послуги.