Бізнес ідеї з мінімальними вкладеннями

   
Бізнес ідеї з мінімальними вкладеннями
Бізнес з невеликими інвестиціями цікавий не тільки починаючим підприємцям, а й бізнесменам зі стажем, які мають великий підприємницький досвід і можуть самостійно оптимізувати всі бізнес процеси. Починати нову справу з мінімальними вкладеннями не тільки вигідно з фінансової точки зору, але і менш ризиковано, особливо, якщо підприємець володіє невеликим стартовим капіталом. Ідеї ​​для бізнесу з мінімальними вкладеннями актуальні особливо сьогодні в період кризи та економічного спаду в країні.

   Але, варто зауважити, що відкрити бізнес це не кінцева точка підприємницької діяльності. Найголовніше - дотягнутися до своєї цільової аудиторії, розповісти про свої продукти і послуги та налагодити процес продажів. Оскільки на рекламу і маркетинг витрати досить великі і на початкових етапах можуть досягати порядка 9 000 - 20 000 гривень на місяць. Проте, існують сфери бізнесу, які можна просувати без великих рекламних витрат. Головне, зрозуміти справжні потреби своєї цільової аудиторії і дотягнутися до неї.

   ІДЕЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ З МІНІМАЛЬНИМИ ВКЛАДЕННЯМИ

   1. Надання маркетингових послуг компаніям малого бізнесу - розробка сайтів, лендінгів, ведення груп в соціальних мережах, налаштування рекламних кампаній в google і реклами в Facebook.
  Фраза «Якщо тебе немає в інтернеті, значить, тебе немає в бізнесі» - давно стала номінальною. Але тільки зараз підприємці малого бізнесу всерйоз задумалися про те, що пора забезпечити свою присутність в онлайн просторі. Оскільки такими спеціальностями, як розробка лендінгів, інтернет-магазинів, мобільних додатків, і налаштування рекламних кампаній не навчають в університетах, то навчитися цьому може кожен, хто пройде програми навчання, розроблені фахівцями та інтернет-маркетологами.
   Насправді, надавати маркетингові послуги можна самостійно, попередньо пройшовши спеціальне навчання і отримавши практичний досвід. Ваші добрі результати допоможуть швидко знаходити замовників.
   Але, якщо немає часу навчатися, то можна почати надавати ці послуги через посередництво - знаходити замовників і виконавців. Виконавців можна знайти на біржах фріланса і віддалених співробітників, а замовників безпосередньо в своєму місті, використовуючи телемаркетинг (дзвінки по телефону в компанії) або особисті зустрічі в офісах власників малого бізнесу. Таким чином, з часом можна створити справжнє digital-агентство.
   Послуги інтернет реклами будуть все більше і більше затребувані, кожен день з'являються нові інструменти і способи досягнення цільової аудиторії, а хороших фахівців, на жаль, на цьому ринку одиниці. До того ж власники малого бізнесу не знають, де знайти таких фахівців. І якщо Ви візьметеся за цю роботу, то Ваш бізнес точно стане успішним. Але не варто забувати, що головним критерієм є практичний досвід, тобто Ви повинні володіти цифрами і технологіями, які відмінно працюють.
   До того ж ринок інтернет-маркетингу дає прекрасні можливості надавати комплекс послуг і заробляти в кілька разів більше.
   Якщо Ваш замовник хоче рекламувати свій бізнес в інтернеті, але у нього немає навіть сайту, то можна почати з розробки сайту або лендінгів, що генерує клієнтів. Далі потрібно наповнити сайт контентом (змістом), а вже потім почати займатися його просуванням. Таким чином, одному клієнту можна надавати комплекс послуг від створення сайтів до їх просування в мережі інтернет.

   2. Послуги фотографа. Цей бізнес можна почати з кількох безкоштовних фотосесій знайомим і рідним, які, як правило, викладають фотографії в соціальні мережі і діляться хорошими фотографіями з друзями.
   Бажано відвідати кілька майстер-класів відомих фотографів, які із задоволенням роблять турне по різних містах. Якщо Ви почнете спеціалізуватися в певній техніці фотографії, то легко знайдете свою аудиторію.
   Сьогодні дуже популярні сімейні фотосесії. Для початку можна попрацювати кілька сезонів за помірну оплату, потім отримати хороші рекомендації і напрацьованих клієнтів, а потім вже можна піднімати ціни за свої послуги.
   Бізнес на фотографії має деяку сезонність. Влітку затребувані зйомки весіль, прогулянок на природі. А взимку вже потрібно брати в оренду приміщення для організації студії і почати займатися студійною зйомкою. Але не поспішайте відкривати власну студію, адже можна брати в оренду чужі студії і знімати в них.
   Як правило, послугами фотографа сьогодні користуються за рекомендацією, тому намагайтеся завжди брати позитивні відгуки про свою роботу і розміщуйте їх на сайті і на сторінках соціальних мереж. Після того, як у Вас з'являться постійні замовники, можна делегувати частину роботи, наприклад, найняти працівників, щоб вони могли обробляти фотографії.

   3. Веб-дизайн в останні роки набув великої популярності і затребуваність. Веб-дизайн це той напрямок, який не втратить популярності ще кілька десятків років, тому що розвиваються нові технології - інтернет, мобільні додатки, інтернет реклама і т.п.
   Тільки уявіть, скільки щодня з'являється в мережі інтернет сайтів, лендінгів, рекламних оголошень, аккаунтів і груп соціальних мереж, мобільних додатків. І всі ці ресурси потребують якісної графіки і дизайну.
   Хороший дизайн коштує не мало. Отже, люди будуть готові платити гроші за ці послуги, тому варто придивитися уважно до напрямку веб-дизайну.
   До того ж, почати цей бізнес можна практично без вкладень. Потрібно тільки напрацювати портфоліо і навчитися рекламувати свою компанію.
   Якщо Ви плануєте розпочати надавати послуги самостійно, то потрібно піти вчитися веб-дизайну, освоїти програми Photoshop, Coreldraw і т.п., а також отримати практичний досвід. Уже після цього можна запрошувати на роботу віддалених помічників, які візьмуть основну частину роботи на себе, а Ви будете займатися організаційними питаннями і пошуком клієнтів.
   Як знайти клієнтів на послуги веб-дизайну? Можна почати з перегляду груп в соціальних мережах. Багато компаній малого бізнесу створили свої групи, але не якісне їх оформлення відштовхує клієнтів. Тому Ви можете запропонувати їм оформити їх групу або сторінку  Facebook, а так запропонувати розробити шаблони для майбутніх постів.
   Крім цього, додайте своє оголошення на біржах фріланса, знайдіть виконавців і запропонуйте їм працювати віддалено. Після цього можна брати більше замовлень, розподіляти їх між виконавцями, а собі залишати відсоток за роботу.
   Якщо Ви самі не сильні в веб-дизайні, але Вам подобається цей напрямок, Ви можете залучити дизайнерів і знаходити замовників, тобто займатися тільки організаційними питаннями. Таким чином, Ваша діяльність поступово переросте в веб-студію.
   Крім самостійного пошуку замовників, можна зробити партнерські відносини з рекламними агентствами і домовитися на певний відсоток від угоди, яку Ви будете віддавати агентствам за залучених ними клієнтів, яким вони порекомендували Вас.

   4. Інтернет-магазин - це вже більш складний вид діяльності, що вимагає великих інвестицій на закупівлю товарів, на доставку товарів замовникам і організацію бізнесу. Сьогодні існує ряд постачальників різних товарів, які пропонують оптові закупівлі за хорошими цінами. Але почати бізнес варто з вибору спеціалізації, ніші, в якій Ви будете працювати, і обов'язково протестувати цю нішу.
   Визначте для себе, який вид товару Вам цікавий і чим би Вам хотілося займатися. Можливо, це буде інтернет-магазин товарів для творчості або жіночого одягу, косметики або дитячої продукції.
   Тестувати нішу потрібно обов'язково перед тим, як Ви купите товар. Ви можете розробити інтернет-магазин, виставити товари на продаж і подивитися, скільки замовлень Ви отримуєте з реклами. Якщо замовлень не буде, то варто задуматися, чи правильну Ви вибрали нішу.
   Припустимо, Ви хочете продавати взуття, але оскільки ця сфера досить конкурентна, то буде складно організувати бізнес. А якщо Ви спочатку купите велику партію продукції і не зможете продати, то Ваш бізнес постраждає і може зовсім згорнутися.
   Після того, як Ви протестуєте нішу, Вам потрібно зв'язатися з постачальниками і зробити замовлення певної кількості продукції.
   Для продажу Вам знадобиться, власне, сам інтернет-магазин і його просування. Якщо Ви будете робити все самостійно, то доведеться витратити час на навчання. Ви можете так само делегувати завдання по просуванню інтернет-магазина.
   Насправді, зміст інтернет-магазину дуже кропітка праця, адже потрібно створити сам магазин і купити партію товарів, а також потрібно знайти замовників на цьому високо конкурентному ринку. Тому подумайте добре над спеціалізацією і знайдіть ту нішу, в якій вже є конкуренти, а, відповідно, попит та продаж, але яка готова ще приймати інших учасників ринку.
   Подумайте так само над рекламним бюджетом, який Ви готові вкладати в просування свого інтернет-магазину. Без реклами бізнес не піде, тому важливо розуміти, скільки Ви готові інвестувати і вкладати в розвиток своєї справи. І не забувайте тестувати результати своїх рекламних кампаній.

   5. Школа іноземних мов. Послуги навчання іноземними мовами були затребуваними завжди, а останнім часом особливо. Оскільки люди стали більше подорожувати (це пов'язано з розвитком міжнародного туризму), то інтерес до іноземних мов виріс ще більше. Особливо актуальні рідкісні мови, наприклад, арабська мова, іспанська мова, італійська мова. Для регіонів ці іноземні мови є екзотичними і, на жаль, є мало фахівців, які могли б викладати, а бажаючих навчатися досить багато.
   Якщо підійти до цієї ідеї серйозно, то можна запропонувати ринку те, чого немає у інших, тим самим виділитися поміж конкурентів. Наприклад, іноземні мови для дітей раннього віку. Або іноземні мови, яким не навчають в інших школах, наприклад, чеську мову або іспанську мову. Чеська мова особливо буде затребувана у молоді, яка планує навчатися в університетах Чехії.
   До того ж не всі школярі встигають освоїти шкільну програму, і змушені відвідувати додаткові заняття, а, значить, послуга навчання іноземних мов не втратить своєї актуальності.
   Ще один спосіб заробити сьогодні в цьому бізнесі є відкриття онлайн-школи навчання іноземних мов. Викладачі мають можливість спілкуватися зі своїми студентами в скайпі.
   Надання різнопланових послуг в цьому бізнесі допоможе вибудувати кілька джерел доходу з одного напрямку.