Три способа пошуку ідеї для малого бізнесу

 
ідеї для малого бізнесу
Три способа пошуку ідеї для малого бізнесу
 Шукаєте ідеї для малого бізнесу? Тоді ця стаття для Вас, тому що прямо зараз Ви дізнаєтеся, як знайти свою ідею для бізнесу, на що слід спиратися у виборі напрямку і що допоможе швидко запустити Ваш проект. Так само ми поділимося з Вами ідеями, як можна легко почати власний успішний бізнес.
   Сьогодні існує величезна кількість варіантів почати власний бізнес від надання консультаційної допомоги до продажу товарів, продуктів і автомобільних перевезень. З розвитком інтернет технологій стало з'являтися ще більше напрямків і інструментів для розвитку власної справи. Але як вибрати свою ідею? Як знайти бізнес до душі?

   Для початку, подумайте, що Ви вже вмієте і якими навичками вже володієте. Можливо, у вас є досвід в продажах юридичних послуг або Ви вмієте відмінно шити, можливо, Ви відмінно розбираєтеся в створенні сайтів і могли б почати з надання послуг по розробці сайтів.
   По-друге, проаналізуйте, що Ви завжди робите із задоволенням і чим Ви стали б займатися, якби Вам взагалі не платили за це. 
   Якими особистими якостями Ви володієте, які допоможуть Вам досягти успіху в бізнесі - впевненість, спокій, цілеспрямованість, організованість, вміння ризикувати. Подумайте так само, яких якостей Вам не вистачає, можливо, Ви занадто багато сумніваєтеся, чи потрібен взагалі Вам бізнес або не можете подолати свій страх перед початком нової справи. Попрацюйте над собою, виявіть слабкі місця і постарайтеся виробити у себе ті якості, які допоможуть Вам надалі.
   Після того, як Ви приблизно визначитеся з тим, що Ви вже вмієте робити, якими навичками для ведення власного бізнесу володієте, можна почати пошук варіантів для запуску бізнесу. Навіть якщо Ви сумніваєтеся в своїх здібностях або навичках, завжди є можливість заручитися підтримкою великого партнера при розвитку своєї справи. Наприклад, почати бізнес по франшизі.

   Як швидко почати свою справу

   1. Запуск бізнесу з нуля.

    Це найскладніший варіант, що вимагає крім ретельного планування і серйозної підготовки, так само досить інвестицій для реалізації ідеї для малого бізнесу.
   Наприклад, Ви вирішили відкрити власне туристичне агентство. Для цього Вам потрібно в деталях спланувати свої дії. Отримати практичний досвід з продажу туристичних напрямків, знайти приміщення для офісу, бажано, щоб поруч не перебували серйозні конкуренти, а місце було досить прохідним. Як правило, туристичні агентства більш рентабельні в центрі міста. Але сьогодні можна розглядати варіант оренди приміщення в торговому центрі, де завжди багато людей.
   Далі слід зробити договори з туроператорами з продажу туристичних путівок за різними напрямками. Важливо відвідати кілька рекламних турів і подивитися країни, курорти і готелі, які плануєте продавати.
   Потім слід найняти менеджерів з продажу і теж вложитися в їх навчання, якщо в них раніше не було досвіду роботи в тур.агентствах. Як правило, досвідчені менеджери уникають працювати в тільки що відкрившихся компаніях, тому не варто розраховувати на менеджерів, які мають достатній досвід в продажах туристичних путівок.
   Потім слід продумати, яким чином Ви почнете залучати клієнтів, і якою буде Ваша унікальна торгова пропозиція. Адже компаній, що займаються наданням туристичних послуг, більше сотні навіть в містах з населенням в 500 000 чоловік.
   Тепер давайте порахуємо розмір інвестицій, потрібних для запуску туристичного агентства. Вам знадобиться зняти в оренду приміщення для офісу, придбати оргтехніку та касове обладнання, сейф, меблі для офісу. Потім Вам знадобиться бюджет на розвиток бізнесу і залучення клієнтів.
   Не варто розраховувати, що Ви швидко вийдете в нуль і почнете отримувати стабільний прибуток. Потрібно активно відпрацювати хоча б кілька туристичних сезонів, щоб з'явилися постійні клієнти, які повернуться до вас в свою наступну відпустку і порадять Ваше агентство знайомим. Тому доведеться попрацювати близько року, а для цього потрібна так звана "фінансова подушка", тобто додатковий капітал на непередбачені витрати і на час спаду продажів, а так же терпіння.
   Як бачите, запуск бізнесу з нуля не просте підприємство. Але якщо Ви володієте достатньою кількістю інвестицій, терпінням і впевненостю, то Вам підійде цей варіант. Але, як правило, починати бізнес самостійно вирішують тільки підприємці, які вже мають досвід в бізнесі.

   2. Бізнес по франшизі.

   Цей варіант для тих, хто не наважується почати свою справу самостійно. Франшиза являє собою готову бізнес-модель, за якою працюють вже інші підприємства.
   Компанія-франчайзер (продавець франшизи) зацікавлена ​​в просуванні та поширенні свого бренду, а так само в продажах великих обсягів своїх товарів. Оскільки самостійно зробити це не просто, тому компанія готова продавати свою бізнес-модель, секрети і технології ведення бізнесу, ноу-хау за певну винагороду і постійну сервісну плату. Таким чином, компанія розширює свою присутність на ринку, а більш дрібні підприємці отримують можливість почати свою справу під відомою торговою маркою, заручитися підтримкою великого і досвідченого в бізнесі партнера, а так само отримати необхідні знання та навички для ведення цієї справи.
   Бізнес по франшизі вигідний як з фінансової точки зору так і в плані ризиків. Коли підприємець запускає свій бізнес самостійно, він не може отримати гарантії того, що його проект буде успішним. Бізнес по франшизі менш ризикований в даному випадку, тому що можна просто копіювати діяльність інших франчайзів цієї моделі і отримувати результати. І, звичайно, своєчасна підтримка від франчайзера допоможе подолати будь-які бізнес труднощі. Франчайзер безпосередньо зацікавлений в тому, щоб його франчайзи стали успішними, тому що не хоче нашкодити своїй репутації, а також тому, що франчайзи вносять паушальний внесок і роялті (сервісна плата за користування франшизою).

   3. Купівля готового бізнесу.

    Цей варіант підійде для тих, у кого є достатньо інвестицій на придбання готового і розкрученого бізнес проекту. Деякі називають франчайзинг готовим бізнесом. Але франшиза це  лише модель ведення бізнесу.
   А готовий бізнес - це підприємство, яке вже функціонує, має свою репутацію, напрацьовані ділові зв'язки і постійних клієнтів. Як правило, підприємці, які продають свій готовий бізнес, в який вкладалися роками, мають обґрунтовані причини. Це може бути втрата інтересу до цього бізнесу або перехід в іншу сферу діяльності, або збитковість компанії.
   Підприємець, який купує готовий діючий бізнес, по суті, купує розкручений бренд, місце на ринку, репутацію, потік клієнтів, наявність офісу, штат співробітників, напрацьовані зв'язки і т.п. Але в цьому так само є ряд мінусів, наприклад, збитковість підприємства. Іншому директору фірми доведеться давати нове життя компанії, а, значить, вкладатися в неї фінансово. До того ж зміна власників бізнесу може спричинити за собою звільнення співробітників.
   Є ще ряд мінусів при покупці готового бізнесу таких як зношене обладнання, складна схема покупки і оформлення бізнесу, зниження попиту на вироблений товар і т.п.
   Тому перед тим як приймати рішення про придбання готового бізнесу, слід досконально вивчити ринок, на якому діє підприємство, причини продажу бізнесу його власником, перспективи розвитку цього проекту і т.п. Зваживши всі "за" і "проти" Ви легко прийміть рішення, що підходить саме Вам.
   Перш ніж шукати ідеї для малого бізнесу, варто все ж визначитися з тим, що Вам ближче, відкрити власний бізнес самостійно, придбати франшизу або купити вже готовий бізнес.