Супермаркет одного товару: як заробити на цій бізнес ідеї?

 
Супермаркет одного товара
 Поки ви читаєте цю статтю, мільйони людей в світі щось купують і продають. Це безперервний, життєво необхідний процес, в який ми всі залучені. Зрозуміло, що нові магазини відкриватимуться нескінченно, створюючи один одному конкуренцію і намагаючись залучити якомога більше клієнтів. Одна з цікавих ідей в цьому напрямку пов'язана з тим, щоб відкрити супермаркет, який продає єдиний варіант товару. Звичайно, можна уявити собі таке і в реальності, але взагалі ідея стосується того, щоб зробити такий магазин в інтернеті.

   ПЕРЕВАГИ МАГАЗИНУ З ОДНИМ ТОВАРОМ

   1. Мінімум проблем з пошуком і розміщенням замовлень продукції. Досить знайти одного або декількох надійних постачальників, налагодити з ними контакт і отримувати товари за хорошими знижками.
   2. Проста підготовка: вам не потрібен сайт з величезною кількістю сторінок і необхідністю все це просувати за великі гроші.
   3. Інтерес з боку покупців до такого формату торгового майданчика. Для нас це поки нове рішення, а всі новинки викликають як мінімум цікавість, завдяки чому можна заощадити на рекламі.
   4. Можливість реалізовувати оригінальну, навіть несподівану продукцію. Через такий сайт ви можете продавати сир домашнього приготування, подушки ручної роботи, дизайнерські тапочки - що завгодно.
   5. Відсутність необхідності в великому складі. У ряді випадків можна обійтися вільним місцем у власній квартирі.

   РЕАЛІЗАЦІЯ: ВИБИРАЄМО ТОВАР

   Це найбільш складний момент, коли потрібно організувати такий бізнес. Знайти нішу з єдиним продаючим варіантом не так просто. Тут може бути тільки два шляхи. Або товар дуже дорогий і популярний (як техніка Apple), або він дорогий і ексклюзивний. Немає ніякого сенсу відкривати магазин, в якому будуть продаватися тільки ручки або звичайні блокноти. Покупці зайдуть на великий сайт з канцтоварами і придбають все там. А ось щоденники власного дизайну, які більше ніде не можна придбати, стануть відмінним рішенням.

   ПРИДУМАТИ ВЛАСНІ "ФІШКИ": БРЕНД, ЛОГОТИП, ОСОБЛИВОСТІ ТОВАРІВ

   Люди люблять належати до певного суспільства, групи, асоціювати себе з конкретними шарами соціуму. Їм приємно думати, що вони можуть дозволити собі більше. Звідси така любов до дорогих брендів одягу, косметики, автомобілів і т.д. Ось чому при реалізації товару неодмінно потрібно продумати цей момент. Створіть логотип магазину, придумайте концепцію. Якщо ви реалізуєте хліб - у нього повинна бути довга історія і унікальний рецепт. Якщо продаєте подушки - знайдіть у них особливі властивості, яких немає у інших подібних виробів. Тисніть на унікальність, незвичайність, пропонуйте людям придбати не товар, а щасливе майбутнє, гарний настрій і здоров'я. Це чиста психологія, яка в рекламі завжди працює.

   РОБИМО МАГАЗИН, ЯКИЙ ПРОСУВАЄМО В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

   Сьогодні фахівці рекомендують працювати в декількох напрямках одночасно: потрібні і сайти, і соцмережі різних видів, щоб залучити якомога більше клієнтів. Оскільки товар у вас один, ви повинні бути максимально близькі до клієнта, щоб довести йому: продажі не поставлені на потік, а компанія працює саме для нього. Активно ведіть групи в «Фейсбуці», «Вконтакті», сторінки в «Твіттері» і «Інстаграм». Спілкуйтеся з користувачами, давайте зворотній зв'язок.
   Сайт для продажу може бути односторінковий, але обов'язково з хорошим сучасним дизайном. Ніякої самодіяльності - майданчик повинен виглядати дорого і солідно, а також відповідати особливостям товару.

   ОРГАНІЗОВУЄМО ДОСТАВКУ ТОВАРУ

   У перший час ви можете обмежитися містом, в якому живете, або прилеглими селищами, якщо це районний центр. Ми вже писали, що бізнес ідеї для маленьких міст цілком можуть бути успішними, тому не обмежуйте себе територією.
   Кур'єром можна попрацювати самостійно, щоб не платити зарплату зайвій людині. Працівник в штат знадобиться тоді, коли піде хороший оборот.

   УЗАГАЛЬНЮЄМО ЕТАПИ, РАХУЄМО ВКЛАДЕННЯ

   Якщо ви збираєтеся відкрити супермаркет одного товару, потрібно буде пройти наступні етапи:
   1. Зареєструвати ІП. 
   2. Замовити інтернет-магазин. Все залежить від вашого бажання зробити якісний сайт, але мінімально варто розраховувати на 350-500 $ для односторінкових.
   3. Розкрутити групи і сторінки в соціальних мережах - безкоштовно за умови активної роботи. 
   4. Закупити товар або домовитися про його регулярні поставки. Тут важко передбачити витрати, тому що все залежить від конкретних виробів.
   5. Організувати доставку. Якщо у вас є автомобіль, перший час ви будете витрачатися тільки на бензин і поточний ремонт.

   Основні вкладення в даному випадку припадуть на створення самого магазину і закупівлю товару або його виготовлення. Наприклад, ви хочете продавати постільну білизну з єгипетської бавовни. Витрати на один двоспальний комплект складуть менше 100 $. Продаються такі вироби в середньому за 150-200 $. Але якщо ви подивитеся марки, які позиціонують себе як елітні, то побачите, що вартість їх комплектів може досягати 1,5 тис. $. Так, ви вірно прочитали - 1500 $ за комплект постільної білизни. Іншими словами, ви можете самі знайти підходящу ціну з урахуванням вкладень, потреб і можливостей вашої аудиторії. При хорошій розкрутці магазину можна заробляти від 2-3 тис. $ на місяць і вище, без обмежень.