Відкриваємо магазин будівельних матеріалів

   На сьогоднішній день ринок будівельних матеріалів можна назвати одним з найдинамічніших у розвитку. Причиною цього є перманентні зміни, які спостерігаються на ринку нерухомості. Попит на будівельні матеріали росте і його потрібно задовольняти. Якраз у зв'язку з цим магазин будматеріалів може стати вигідним бізнесом. Правда, для об'єктивності треба сказати, що тут є і ризики, і недоліки, як і скрізь.

   Найголовніший недолік - велика конкуренція. Доведеться витратити сили, час і нерви на те, щоб не випасти з обойми. Звичайно, безглуздо чекати миттєвий прибуток. Він залежить від того з якою швидкістю буде обертатися товар і залежить від його обсягу. Напевно перший час потрібно буде весь прибуток вкладати в розширення бізнесу.
   Відзначимо найважливіші моменти відносно будівельного бізнесу. Перший з них - це сума вкладення, вона повинна бути не менше, ніж 50 000 доларів, щоб стати володарем солідної фірми. Обов'язкове завдання - підготовка та оформлення пакету документів, щоб це було швидше, можна звернутися в різні служби. Пропозицій кваліфікованих фахівців тут чимало, а вам це заощадить час для інших справ.
   Одним з найважливіших етапів є визначення приміщення для майбутнього магазину. Сухість, достатня кількість світла, просторість - фактори, на які потрібно звернути увагу. Непогано буде мати хорошу транспортну розв'язку поруч. Великою перевагою буде наявність зручної стоянки, це дасть можливість розвантажувати і занурювати будматеріали без проблем.
   Далі потрібно скласти список всього потрібного обладнання і зайнятися його придбанням. В принципі, підійде стандартний набір із стелажів, вітрин рівного плану (шафи, прилавки), касового блоку, візків і корзини.
   Що стосується асортименту і його поставок, то в цьому питанні важлива площа магазину. Чим вона буде більшою, тим краще буде іти діло з асортиментом і його розташуванням. Важливо закуповувати матеріали на які є великий попит. Ще один значний етап - підбір персоналу, співробітники потрібні не тільки компетентні, але і, по-можливості, розторопні.
   Крайній пункт, коли вже все зроблено, - реклама. Вона необхідна, щоб привертати увагу покупця. Найефективнішим рекламним ходом для магазину будівельних матеріалів буде оформлення дисконту. Можна проводити акції, періодично давати знижки на різні види товару. Основний вплив потрібно зробити на медійні засоби - ТБ, радіо, преса.
   Беручи до уваги поради з даного переліку, можна приступати власне до створення свого магазину будматеріалів, який може стати успішним бізнесом. Найважливіше - грамотна і ретельно продумана організація на початковому етапі.