Бізнес ідеї незвичайних кафе

   
Бізнес ідеї незвичайних кафе
Бізнес, який пов'язаний з харчуванням, приносить найшвидші гроші. Адже люди їдять кожен день. У цій статті ми зібрали для вас бізнес ідеї незвичайних кафе і ресторанів. Оскільки бізнес цей досить прибутковий, він привертає величезну кількість підприємців. Зрозуміло, що і конкуренція в цьому випадку створюється чимала. Щоб не тільки вистояти, а й обійти суперників в ресторанній справі, доведеться відзначитися, запропонувати клієнтові щось незвичайне і до цих пір небачене.
   Читайте статтю, вивчайте цікаві ідеї. Одна з них неодмінно наведе вас на геніальну думку. Реалізуйте її на практиці і отримаєте відмінний результат у вигляді вагомого стабільного прибутку.

   1. Сендвіч на парашуті. Ідея прийшла в голову підприємцям з Мельбурна, і тепер компанія Jafflechutes представляє своїм клієнтам незвичайний сервіс. Так вийшло, що відкрите фірмою кафе виявилося на четвертому поверсі звичайного житлового будинку. Заклад пригощає своїх гостей смаженими сендвічами з сиром. Підніматися на четвертий поверх, щоб забрати свою порцію, погодиться далеко не кожен. Як догодити клієнту в ситуації, що склалася?
   Як виявилося, зробити це не так вже й складно, якщо прив'язати коробочку з бутербродом до маленького парашута. Замовлення оформляється заздалегідь через сторінку Jafflechutes в Фейсбук, оплата - за допомогою PayPal.
   У заздалегідь обумовлений час клієнт приходить до вікон висотного кафетерію. І якщо встати точно в центр накресленої на асфальті літери «Х», то в призначений час прямо в руки прилітає яскравий мініатюрний парашут з свіжоприготованою їжею.
   Меню не відрізняється різноманітністю: гарячий сендвіч з сиром і помідорами за ціною в 5 доларів за штуку. Якщо томати замінити на шинку, вартість зростає на 1 долар.
   Чи варто говорити, що бажаючих скористатися незвичайним сервісом є чимало.

   2. Продаж свіжих салатів з вендінгових апаратів. Сьогодні нікого не здивуєш агрегатом, який в автоматичному режимі може продати склянку кави, пачку сигарет або чіпси. А як щодо свіжих овочевих салатів?
   Сміливу ідею не тільки запропонував, але вже і успішно втілив підприємець Люк Сондерс з Чикаго. Придуманий їм вендінговий апарат «Холодильник фермера» пригощає своїх клієнтів найсвіжішими салатами. Виглядає страва дуже красиво. Інгредієнти, викладені шарами, зберігаються в щільно закритих прозорих банках. Вартість однієї такої ємності не перевищує 8 доларів.
   Щоранку в апарат завантажуються свіжі порції, а вечорами на непродані баночки робиться пристойна знижка.
   Нова ідея припала до душі прихильникам здорового харчування. Привертає клієнтів і незвичайний зовнішній вигляд мовчазного продавця. Корпус агрегату виконаний з натурального дерева, обробка нагадує польову траву.
   Бізнес іде, і підприємець успішно розширює його, відкриваючи нові точки в різних районах міста.

   3. Пересувна кав'ярня на колесах. Важко знайти людину, яка не любить каву. Цей запашний напій додає бадьорості вранці, зігріває в негоду, та й просто піднімає настрій. Як же приємно отримати ароматний стаканчик там, де зовсім не очікував побачити цього смачного гарячого частування.
   Пересувна кав'ярня - відмінна ідея для стартапу, адже вона гарантовано забезпечить своєму власникові потік покупців. Погодьтеся, ніщо не заважає перемістити свій кафетерій туди, де на даний момент найбільше людей: міські парки, центральні площі, місця громадських заходів.
   Вкладення в бізнес досить скромні. Адже пересувну кав'ярню можна організувати на базі будь-якого автомобіля-пікапа. Для приготування самого напою буде потрібний звичайний кавовий апарат.
   Важливо, що рекламувати свою послугу не доведеться. З'являючись в різних частинах міста, кавовий автомобіль сам сповістить громадян про зручний сервіс.
   Подібним бізнесом можна зайнятися і на орендованому фургоні. У цьому випадку початкові вкладення зведуться до мінімуму, але збільшиться період окупності проекту. Адже більшу частину прибутку доведеться віддавати за оренду автомобіля.

   4. Відкриття фреш-бару. Чи можна поєднати здоровий спосіб життя з нескінченною метушнею в повсякденному житті? Як виявилося, так. Фреш-бар - це місце, де клієнт практично на ходу може отримати порцію здоров'я у вигляді стаканчика свіжовичавленого фруктового соку.
   Бізнес цей чудово підійде починаючим підприємцям, адже серйозних початкових вкладень не потрібно. Приміщення - не більше 5-7 квадратних метрів. З обладнання - соковижималка, апарат для очищення фруктів, ну і барна стійка.
   За зміну можна обслужити досить велике число клієнтів. Специфіка подібного кафе полягає в тому, що відвідувачі не затримуються в закладі. Щоб випити стаканчик соку, багато часу не потрібно.
   Хочете внести родзинку в свою послугу і заодно розширити асортимент? Запропонуйте відвідувачам напій з льодом або морозивом.
   З підбором персоналу проблем не виникне, адже спеціально навчати продавця не потрібно. Час тренування - і професійний торговець фреш-напоями готовий до самостійного обслуговування клієнтів.

   5. Торгівля Коно-піцою. Життя продовжує прискорюватися, а люди тим часом прагнуть вмістити в свій день все більше число справ. Ідея оригінального фаст-фуду, яка прийшла з Італії, допомагає вивільнити час, витрачений на перекушування. Адже зручна піца в конусі дозволяє пригощатися нею прямо на ходу.
   Що являє собою незвичайне блюдо? Це хрусткий ріжок з листкового тіста, наповнений смачною начинкою. Інгредієнти можуть бути самими різними, подібно начинці уже звичної для всіх піци. Всередину стаканчика кладуть шинку, сир, гриби, маслини, болгарський перець, солодку кукурудзу. Тут немає межі фантазії, так як продукти можна комбінувати в найхимерніших варіаціях.
   Для відкриття точки знадобиться спеціальний пересувний фургон «Cono Pizza». З обладнання - прес для виготовлення стаканчика, конвекційна піч для випікання Коно-піци, теплова вітрина, здатна підтримувати готові вироби в теплому стані.
   Бізнес можна урізноманітнити, якщо запропонувати клієнтам варіанти з солодкими начинками: фруктово-ягідні суміші зі збитими вершками і сиропами. Покупець обов'язково прийде, перевірено на практиці.

   6. Морозиво в формі кульок. Внести новизну, додати креативу можна абсолютно будь-якому продукту. Здавалося б, що можна додати до морозива? Варіантів цих ласощів занадто багато.
   Однак підприємець Курт Джонс з США запропонував цікаву і незвичайну ідею - морозиво у формі маленьких кульок-драже. Щоб надати таку незвичайну форму знайомому десерту, солодку суміш заморожують в прискореному режимі за допомогою рідкого азоту.
   Перші клієнти не могли зрозуміти, чому, власне, їх пригостили. Холодні камінчики танули на мові, залишаючи чудовий солодкий присмак. Сьогодні це блюдо широко поширене в багатьох країнах світу. Наноморозиво Dippin 'Dots полюбилося клієнтам. Точки, що пропонують холодні ласощі, зазвичай розташовують в місцях великого скупчення народу: у великих торгових центрах, парках, на міських площах.
   Подібний бізнес можна почати, придбавши франшизу компанії Dippin 'Dots, Inc. Річний оборот фірми складає більше 500 мільйонів доларів США.

   7. Ресторан без кухні. Як таке може бути? Подібна послуга не тільки можлива, а й дуже затребувана. Ідея зародилася в Сполучених Штатах. Звичним ресторанним сервісом сьогодні нікого не здивуєш. Отримуєш меню, вибираєш вподобане блюдо, чекаєш, поки приготується замовлене блюдо.
   Ресторан без кухні пропонує щось інше. Обов'язки кухаря виконують самі клієнти. Гості готують страву прямо за столиками своїми власними руками. А потім з великим задоволенням з'їдають приготований делікатес.
   Подібний сервіс користується великим попитом. Що цікаво, люди приходять цілими компаніями, влаштовують корпоративи і навіть проводять весілля. Меню, яке можна реалізувати своїми руками, не відрізняється різноманітністю, зате воно досить аристократичне. В основному це страви-фондю, і ще овочеві салати. У ресторані можна замовити і дорогі вина.
   Відкриваючи подібний бізнес, підприємець значно економить на початкових вкладеннях. На що йдуть основні витрати при відкритті звичайного ресторану чи кафе? На обладнання для кухні: витяжки, печі, оплата електроенергії.
   Для ресторану без кухні досить одних лише холодильників для зберігання продуктів, з яких згодом відвідувачі будуть ліпити свої кулінарні шедеври.

   8. Бургери в вигляді цеглинок LEGO. Ще одна бізнес ідея незвичайного кафе. Придумана і запущена вона на Філіппінах, в місті Пасиг. У ресторані The Brick Burger відвідувачам пропонується 10 варіантів дивовижних бургерів. Скибочки хліба, які входять до складу бутерброда, мають вельми незвичайний вид. А якщо точніше, вони повторюють будову деталей всім відомого конструктора. Причому навіть колір булочок збігається з кольором деталей LEGO: червоний, жовтий, чорний і помаранчевий.
   Однак не одні лише бургери в цьому закладі нагадують про цікаву іграшку. Меблі, стіни, і навіть картини виконані в подібному стилі.
   Головними відвідувачами кафе зазвичай стають батьки з дітьми. В очікуванні замовлення хлопці можуть пограти в конструктор, благо детальки LEGO можна виявити тут на кожному кроці.
   Креативна ідея прийшла в голову Джергенсу Корреа, великому любителеві самому зайнятися з конструктором і зібрати що-небудь особливе.
   Так що знайти ідею для бізнесу не складно. Адже своє хобі при бажанні завжди можна перетворити в досить прибуткову справу.